دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک در بازار

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک در بازار سیستم های امنیتی را همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید. ریز ترین دوربین های جاسوسی برای مکان های متفاوت را از ما بخواهید. دنیایی از جدیدترین دوربین مخفی برای ماشین، دوربین مخفی ورزشی، دوربین کوچک خانگی، دوربین جاسوسی ضبط صدا و غیره را می توانید با قیمتی باور نکردنی به صورت عمده و خرده از بازرگانی تکنو دوربین بانه خریداری کنید. ما را برای آشنایی با دو نمونه از کاربردی ترین دوربین های مخفی همراهی کنید.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مخفی فلتی با قابلیت ضبط صدا

برای دستیابی به خرید دوربین مداربسته ای که هم قابل حمل باشد و هم اینکه مشاهده محیط مد نظر را از راه دور امکان پذیر سازد، انتخاب دوربین مداربسته جاسوسی فلتی ۱۲ مگاپیکسل بهترین گزینه است. چراکه دارای ابعاد بسیار کوچک است و به راحتی می توانید در هرکجای محیط قایم کنید و هم اینکه با خود در جلسات مهم یا طبیعت های زیبا همراه ببرید. علاوه براین ویژگی های عالی، این مدل دوربین مداربسته مخفی فلتی مدل S06 به دلیل رزولوشن کیفیت بالای تصویر از محبوبیت زیادی برخوردار است و همین امر موجب می شود قادر به اجرای تصاویر فوق العاده شفاف در حد خواندن نوشته های پلاک و متنی باشد.

همچنین دارای باتری قدرتمند لیتیوم است تا توان نگهداری چهار ساعت شارژ دارد و می تواند گرفته های مکان مورد نظر را در داخل کارت حافظه میکرو sd ذخیره کند. از دیگر قابلیت های ارزشمند دیگر این دوربین وایرلس فلتی ۴k شارژی، مجهز بودن به میکروفون داخلی جهت شنود واضح و دقیق می باشد. لازم به ذکر است دارای عملکردی خاص و منحصر به فرد، یعنی قابلیت آماده باش یا حساس به حرکت است. حال این سوال پیش می آید که دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ دوربین در این حالت با توجه به جسم، شخص، حیوانی که در قاب در حال حرکت است و پس از آن تا خروج از منطقه تحت کنترل از آن فیلمبرداری می کند. البته این قابلیت هم به نگهداشتن بیشتر فضای کارت حافظه و شارژ داخلی باتری کمک می کند.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مداربسته خیلی کوچک ahd بند انگشتی

یکی از مدل های دوربین مداربسته خیلی کوچک که اندازه یک بند انگشت می باشد و در نوع ahd است، توسط بازرگانی تکنودوربین به صورت ارزان به فروش می رسد و به وسیله دستگاه ضبط دی وی آر شروع به ضبط و فیلمبرداری می کند. همچنین دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است و قادر است حتی در تاریکی مطلق در شب با فاصله ۱٫۵ متری تصاویر واضح را اجرا کنید. علاوه بر این آپشن های ویژه، دوربین مداربسته بند انگشتی ahd می تواند به خوبی به استراق سمع محیط مورد نظر در محیط بپردازد.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین های مداربسته خیلی کوچک، جهت کنترل نامحسوس محیط های داخلی اعم از منازل، دفاتر، شرکت ها و غیره می باشد. شما می توانید انواع دوربین مداربسته کوچک رم خور و یا مخفی ahd را با قیمت بسیار ارزان در فروشگاه لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید