دوربین مداربسته چرخشیدوربین مداربسته خورشیدیدوربین مداربسته سیمکارتی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی چرخشی

جهت خرید و دریافت قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی چرخشی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی اسپید دام یکی از مناسب ترین دوربین های باطری خور جهت استفاده در فضا های باز دور دست می باشد. دوربین مداربسته چرخان سولار تغذیه خود را از طریق نور خورشید دریافت کرده و همچنین نیازی به دستگاه مودم جهت انتقال تصویر ندارد. چراکه سیم کارت تعبیه شده در آن فور جی بوده و اینترنت آن را تامین خواهد کرد.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه زوم دار خورشیدی

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت ۴G این امکان را به کاربران می دهد که تصاویر و فیلم ها را از راه دور مشاهده کنند. این دوربین های مداربسته خورشیدی با توجه به ساختاری که دارند غالبا برای در مناطق دور دست مانند باغ ها، انبار ها، ویلا ها، مزارع و تمامی مناطقی که امکان دسترسی مستقیم به برق وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مداربسته اسپید دام خورشیدی علاوه بر ویژگی های دوربین مداربسته بولت خورشیدی، قابلیت زوم اپتیکال تصاویر و همچنین چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف را دارد. شما می توانید توسط این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در هر جای جهان باشید، مکان مد نظر را کنترل کنید.

آیا می خواهید ملک خود را به واسطه دوربین مشاهده کنید، اما یک‌ چالش اساسی وجود دارد و آن هم اینکه هیچ منبع برقی در محیط موجود نیست؟ در این صورت پیشنهاد ویژه و منحصر به فرد ما، انتخاب دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم خورشیدی می باشد. زیرا همانطور که از نامش پیداست، با نور مستقیم خورشید کار می کند. همچنین این انرژی مورد نیاز خود را از طریق پنل بیرونی تأمین می کند که در طول روز باتری آن را شارژ می شود. به عنوان یک قاعده، یک دوربین خورشیدی می تواند کاملا مستقل کار کند. همچنین باتری لیتیوم یونی قدرتمند آن می تواند انرژی کافی را حتی در یک روز ابری یا شب نیز تامین کند. با این حال، برای اطمینان از اینکه باتری انرژی کافی برای شارژ کامل آن را دریافت می کند، پانل باید به گونه ای قرار بگیرد که حداکثر نور خورشید را در یک روز آفتابی دریافت کند.

دوربین مداربسته پنل دار بیسیم ضد آب

به لطف عناصر خورشیدی کارآمد، این منبع انرژی بدون اتصال برق برای استفاده روزمره دوربین مداربسته پنل دار نیز مناسب شده است تا هیچ‌ محدودیتی برای ضبط و فیلم برداری در مکان های مختلف و دور افتاده نداشته باشد. این دوربین مخصوص فضاهای باز طراحی شده است که کاملاً ضد آب و گرد و غبار می باشد تا به صورت مداوم در هر نوع شرایط جغرافیایی کار کند.

یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب یک دوربین مداربسته مخصوص فضای باز، قابلیت دید در شب واضح است، زیرا دوربین هایی از این نوع، باید تصاویر کاملی را در شبانه روز، حتی در شرایط نوری ضعیف و در تاریکی، ارائه دهند تا کارآمد تر باشند. از این رو دوربین مداربسته چرخان خورشیدی  سنسورهای بسیار حساسی را برای این منظور ارائه می دهد و نور مادون قرمز نیز در آن گنجانده شده است که کمک بزرگی به خصوص در هنگام شناسایی افراد در شرایط نوری بسیار ضعیف می باشد.

از آنجایی که دوربین های مداربسته پنل دار بیسیم ضد آب اغلب در مکان ‌های دور افتاده می شوند، که در آن اتصال برق یا اتصال شبکه مودم اینترنت هم نیز وجود ندارد، در این صورت، مدل دوربین خورشیدی ما دارای سازگاری با هر نوع اپراتور های سیم کارت است و قابلیت اتصال به اینترنت و سپس انتقال تصاویر را برای کاربران از راه دور در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

این دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی به خصوص برای فضاهای بزرگ و وسیع طراحی شده است. چراکه با قابلیت چرخشی در محور های افقی و عمودی که دارد، امکان ضبط رویداد ها را از همه زوایا تضمین می کند. به علاوه برای مشاهدات بعدی این دوربین اطلاعات گرفته شده خود را در کارت حافظه خود نیز ذخیره می کند.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

مشخصات دوربین مداربسته گردان خورشیدی سیم کارتی

  • باتری های لیتیومی با قابلیت برق دهی به مدت ۲۰ ساعت در تاریکی
  • امکان شارژ در هوای کاملا ابری
  • امکان استفاده از دوربین به عنوان مودم
  • ساپورت کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت ۱۲۸ گیگ
  • مجهز به دید درشب رنگی و سیاه و سفید تا برد ۵۰ متر در تاریکی مطلق
  • استفلال کامل دوربین و عدم نیاز به سیم و دستگاهها جانبی مانند DVR و مودم
  • بدون نیاز به منبع تغدیه و برق
  • استفاده از انرژی خورشیدی
  • پشتیبانی از تمامی اپراتور های سیمکارت موجود در ایران
  • پشتیبانی از شبکه های ۲G.3G.4G.LTE
  • امکان برقراری ارتباط بیسیم از طریق وای فای با انواع سیستم ها
  • کیفیت تصویر فوق العاده ۲ مگاپیکسلی
  • قابلیت چرخش لنز دوربین در چهار جهت عمود و افقی
  • بزرگنمایی ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰ برابر دیجیتال
  • انتقال تصویر P2P Server بدون محدودیت فاصله
  • قابلیت مکالمه دوطرفه به کمک میکروفن و اسپیکر داخلی دوربین
  • داشتن بدنه مقاوم و استاندارد جهت مقاومت در هر نوع آب و هوایی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

اگر در منطقه ای گرمسیر زندگی می کنید و به برق دسترسی کامل ندارید، پیشنهاد می شود حتما از دوربین های مداربسته خورشیدی استفاده کنید. دوربین مداربسته خورشیدی در چند مدل قابل ارائه می باشد که بازرگانی تکنو دوربین همه این مدل ها را با قیمتی فوق العاده همراه با گارانتی معتبر ارائه می دهد. این مرکز فروش دوربین مداربسته، وارد کننده انواع دوربین های مداربسته بولت، دام، اسپید دام و مخفی با مارک های معتبر خارجی می باشد.برای خرید و سفارش دوربین های مداربسته بیسیم و سیم دار کیفیت بالا می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید