دوربین مخفی بند انگشتی

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی ۲mp دید در شب

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی ۲mp دید در شب را تنها از نمایندگی انحصاری آن دریافت کنید. سیستم های دوربین مداربسته مجهز به ویژگی های مختلف عملکردی هستند که برای محافظت برتر از خانه ها و محل کار شما طراحی شده اند. محصولی هستند که می توانید بسته به مدل های متعدد هم در فضای داخلی و هم در فضای باز انتخاب کنید. در این راستا یکی از محبوب‌ ترین ها، دوربین مداربسته بند انگشتی ۲mp دید در شب می باشد. این دوربین با مشخصات عالی خود به زندگی شما آرامش می بخشد. با این مدل از دوربین هم کیفیت تصویر بالا و هم کیفیت صدای بالا را دریافت می کنید. نمایندگی های فروش‌‌ آنلاین تکنودوربین با چند سال سابقه خود سیستم های دوربین مداربسته ارزان و بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین مخفی ahd میکروفون دار همراه ما باشید:

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین بند انگشتی فول اچ دی مادون قرمز

دوربین مداربسته بند انگشتی ۲mp دید در شب از سری دسته های دوربین هایی است که می توانید در محیط داخلی مورد نظر مخفی کنید. علاوه بر کیفیت تصویر بالا، در انتقال صدا نیز مؤثر است. این دوربین مداربسته کوچک که به شما در پیگیری وقایع جلوی دوربین کمک می کنند، دارای ویژگی ضبط صدای واضح از طریق میکروفون داخلی می باشد. این ویژگی در دوربین های پشیرفته و به طور کلی دوربین های خانگی رایج است. چراکه به دلیل ارائه درک بسیار بالاتر از وقایع و رویدادها، محبوبیت زیادی دارد. این مدل از دوربین بندانگشتی کابلی، نصب و راه اندازی ساده ای دارد. همچنین برای فیلمبرداری به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر وابسته است‌.

نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که اطلاعات گرفته شده را از طریق کابل کواکسیال مخصوص به دستگاه رکوردر dvr منتقل می کند. سپس این فایل ها می توانند داخل هارد دیسک متصل شده به دستگاه ذخیره شوند.

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی میکروفن دار

دوربین مداربسته بند انگشتی میکروفن دار ۲ مگاپیکسل دید در شب مورد استفاده برای ایجاد یک محیط امن که شما در خانه یا محل کار خود ترجیح می دهید بسیار مناسب خواهد بود. همچنین می توانید با ویژگی های مختلف باکیفیت آن را با فضاهای داخلی محل مربوطه سازگار کنید. این دوربین دارای‌ سایز کوچک است که با اتصال به برق مستقیم شهری می توانید آن را زیر میز، داخل اشیاء محیط، لای قفسه کتاب ها و غیره استتار کنید. این محصول ویژگی های با کیفیت بالا و تصاویر واضحی را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد حتی کوچکترین جزئیات را از طریق این دوربین دنبال کنید.

دید در شب این دوربین مخفی میکروفون دار در تاریکی و شب می توانید تصاویر را به وضوح مشاهده کنید. همه ی این امکانات بی نظیر، به شما امکان می دهد رویدادها را رصد کرده و تهدیدات مربوط به خانه و محل کار خود را تشخیص دهید. به علاوه به راحتی می توانید به تصاویر و صداهای محیط جهت ارائه مدارک و شواهد رسمی دسترسی پیدا کنید.

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مخفی ahd بند انگشت ال ای دی دار

دوربین مخفی ahd بند انگشت ال ای دی دار دید در شب که سالهاست روانه بازار جهانی شده و از شما محافظت برتر می کند. این دوربین ها که از حفاظت بالاتری برای زندگی شما برخوردار هستند، می توانند در هر جایی از خانه تا دفتر کار شما استفاده شوند. مدل های دوربین مداربسته سیمی کوچک که انتقال تصویر را با صدا برای هارد دیسک داخلی فراهم می کنند. همچنین عملکردهای هوشمندی دارند. دوربین امنیتی ضبط صدا متشکل از ساختاری که می تواند تهدیدات را تشخیص دهد، از نظر نصب کاملاً ساده است. با داشتن مکانیزم آسان برای استفاده، هرکسی بدون داشتن تخصص می تواند آن را نصب کند.

زاویه لنز این مدل از دوربین سوزنی AHD به میزان ۳.۶ میلی متر است که می تواند تصاویر عالی و واضحی را از اطراف دوربین مشاهده کنید. اغلب مواقع رویدادهای ناگوار و سرقت ها در محیط تاریک اتفاق می افتد. از این رو کاربران ارجحیت بیشتری به دوربین های با دید شب می دهند. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته سیمی بند انگشتی فول اچ دی، از قابلیت دید در شب بهره می برد. این ویژگی به وسیله هشت عدد ال ای دی مادون قرمز ممکن است که تا میزان ده متری تصاویر و فیلم های شفاف را ضبط و‌ثبت کند.

دوربین مداربسته بند انگشتی فول اچ‌ ‌دی دید در شب سیمی مدل مناسبی برای نصب در منازل، اتاق خواب، اتاق بچه، اتاق افراد مسن، محل کار و سایر اماکن دیگر می باشد. به وسیله اندازه نامحسوس این دوربین می توانید‌ به ضبط های مخفیانه در محیط بپردازید.

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی

قیمت دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی یکی از پر طرفدار ترین دوربین های مخفی قدیمی می باشد که جدا از قیمت ارزانی که دارد، کیفیت خوبی را نیز به کاربران ارائه خواهد دارد. این دوربین بسیار ریز بوده و در همه جا جاسازی خواهد شد. تنها باید به این نکته توجه کنید باید به صورت مخفیانه برای این دوربین مخفی سیم کشی شود. این دوربین را می توانید با قیمتی باور نکردنی از سایت ما خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید