دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مخفی q7

قیمت دوربین مخفی q7 به صورت ارزان را از نمایندگی های تکنودوربین در هرکجای ایران باشید دریافت کنید. این مدل دوربین مداربسته از سری دوربین های بدون سیم متصل به اینترنت می باشد که قابلیت انتقال پخش زنده فیلم های مکان مد نظر را داشته به طوریکه کاربر در هر نقطه از جهان که باشد قادر به کنترل مکان مد نظر با بالاترین کیفیت خواهد بود. در ادامه به توضیح بیشتر این دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی کیو هفت می پردازیم:

قیمت دوربین مخفی q7

دوربین مداربسته کوچک رم خور شارژی q7

برای مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم مشکل است و همچنین برای رفع نیاز به مخفی کردن دوربین مداربسته، بهترین و مناسب ترین گزینه انتخاب دوربین مخفی q7 بیسیم می باشد. این مدل دارای سایز و وزن کوچک و کم می باشد که علاوه براینکه قابلیت پنهان شدن درهرکجا که دارد، به کاربر امکان حمل با خود را می دهد. درنتیجه برای افراد مهمی که می خواهند شواهد و قراین را جمع کنند مانند وکلا، پلیس ها، کارآگاه ها و غیره انتخاب ایده آلی می باشد. قابل ذکر است به دلیل ریز بودن این مدل دوربین مداربسته به راحتی داخل جیب پیراهن، لای قفسه کتاب ها، داخل دود کش بخاری، کنار میز کار و غیره قائم می شود.

همچنین با این مدل نگران وقایع ناگهانی در شب نباشید چراکه به دلیل داشتن LED های مادون قرمز می تواند تا متراژ ۵ متری تصاویر قابل تشخیصی را به ثبت برساند. همانطور که گفته شده این مدل دوربین کوچک مخفی q7 از قابلیت متصل شدن به وای فای بهره می برد که مهم نیست شما در کجا قرار دارید بلکه در ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت زنده و مستقیم از فیلم برداری باکیفیت محیط مطلع می شوید. گذشته از این ها می تواند وقایع و حوادث مکان مورد نظر را در کارت حافظه خود ذخیره کند.

از دیگر محبوبیت های دیگر این دوربین جیبی وای فای Q7، مجهز بودن به قابلیت Motion Detection  است. به این معنی دوربین در آن حالت به موقعیت آماده باش قرار می گیرد و در صورت تشخیص کوچکترین حرکت بلافاصله شروع به فیلمبرداری می کند درنتیجه هم فضای کارت حافظه و هم شارژ باتری بیشتر دوام پیدا می کنند.

قیمت دوربین مخفی q7

مشخصات فنی دوربین مداربسته بیسیم دی دید در شب جیبی q7

  • قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای،
  • قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS
  • پشتیبای از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت
  • میکروفون دار جهت ضبط صدا
  • سنسور حساس تشخیص حرکت
  • قابلیت شارژ

قیمت دوربین مخفی q7

قیمت دوربین مخفی q7

با دارا بودن دوربین مداربسته فاقد سیم بسیار کوچک رم خور q7، دیگر نگران نشنیدن صداهای محیط نباشید چراکه به میکروفون داخلی مجهز است و می تواند به صورت واضح به شنود اطراف خود بپردازد. جهت سفارش و خرید ارزان قیمت دوربین مداربسته مخفی عجله کنید و همین الان با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین مخفی q7 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید