دوربین لامپی

قیمت دوربین مخفی لامپی در بازار

قیمت دوربین مخفی لامپی در بازار بالا است اما در نمایندگی های تکنودوربین به صورت بسیار ارزان عرضه می گردد. این مدل به دلیل قابلیت اتصال به وای فای بالا، ضبط صدا، ساپورت رم و امکانات دیگری که دارد بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. با ما باشید تا با این لامپ دوربین دار بیسیم فول اچ دی بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مخفی لامپی

دوربین لامپی پانوراما بیسیم

دوربین های مخفی می تواند در بسیاری از اشیا مختلف مانند قلم، عینک، ساعت، دکمه ها و جاکلیدی پنهان شود. بسیاری از دوربین های مخفی بسته به ویژگی های طراحی خود مزایای خاص خود را ارائه می دهند. با این حال، اگر می خواهید خانه یا محل کار خود را کنترل کنید و از آن در برابر مزاحمان محافظت کنید، مدل های دوربین مخفی لامپی با زاویه دید گسترده یکی از بهترین گزینه ها هستند. این مدل دوربین مداربسته چشم ماهی لامپی وقتی از بیرون مشاهده می شوند مانند یک لامپ معمولی به نظر می رسند، اما دارای یک سیستم دوربین مخفی است که می تواند تمام حرکات و اتفاقات رخ داده در اتاق را به خوبی تحت نظر داشته باشد.

لنز با زاویه دید عریض در این دوربین لامپی پانوراما بیسیم استفاده می شود، زیرا سیستم های روشنایی معمولاً در مرکز سقف قرار دارند. لنزهای چشم ماهی ۳۶۰ درجه آن که می تواند نمای پانوراما از اتاق را فراهم کند، امکان مشاهده تمام گوشه ها را بدون از دست دادن تصویر فراهم می کند.

قیمت دوربین مخفی لامپی

لامپ دوربین دار وایرلس متصل به موبایل

ضبط فیلم با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و همچنین زاویه دید ۳۶۰ درجه این مدل دوربین مخفی لامپی به شما امکان مشاهده واضح و بدون نقاط کور را می دهند. لنز چشم ماهی (فیش آی) با پوشش ۳۶۰ درجه وسیع ترین دید را در بین تمام لنزها ارائه می دهد. قابل ذکر است می توانید از طریق نصب برنامه v380 بر روی موبایل خود، و اتصال به وای فای Wi-Fi تصاویر را از سراسر جهان مشاهده کنید.

پشتیبانی از کارت حافظه داخلی این لامپ دوربین دار به شما امکان می دهد فیلم ها را بایگانی کرده و فیلم مورد نظر خود را در هر زمان به راحتی پیدا کنید. ویژگی تشخیص حرکت این دوربین مداربسته فیش آی این اطمینان را می دهد که فیلم ها فقط هنگام تشخیص حرکت ضبط می شوند. همچنین می توانید اعلان ها و تصاویر مربوط به حرکت را دریافت کنید و در فضای کارت حافظه صرفه جویی کنید‌. با انتخاب دوربین مداربسته لامپی ۲ مگاپیکسل که از میکروفون و بلندگو، دو طرفه بهره می برند، می توانید با اشخاص در اتاق صحبت کنید. از ذیگر ویژگی های پیشرفته این مدل مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز است تا دید واقعی را حتی در تاریکی و شب فراهم کند.

قیمت دوربین مخفی لامپی

قیمت دوربین مخفی لامپی

دوربین های مداربسته لامپی از دسته دوربین وایرلس خانگی هستند که با ایجاد زاویه دید ۳۶۰ درجه توسط لنز چشم ماهی به شما امکان مشاهده تصاویر تمامی نقط مکان مد نظر را در آن واحد خواهد داد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما در کیفیت های متفاوت را دارید، می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید