دوربین مداربسته جاسوسی

قیمت دوربین جاسوسی مدل سوئیچ ماشین فول اچ دی

جهت اطلاع از قیمت دوربین جاسوسی مدل سوئیچ ماشین فول اچ دی می توانید به فروشگاه معتبر اینترنتی ما مراجعه کنید و جهت کسب راهنمایی های بیشتر از طریق شماره های درج شده با کارشناسان مجرب بخش فروش تماس حال فرمایید. این دوربین مداربسته از مدل های قابل حمل می باشد که از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است. این مشخصات اصلی عبارتند از: کیفیت وضوح فوق العاده full HD، قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری، زاویه دید ۱۲۰ درجه، مجهز به میکروفون داخلی، پشتیبانی از مموری حافظه Micro sd تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت، دارا بودن شارژ لیتیوم پلیمر، ۳ ساعت فیلمبرداری بی وقفه و غیره.

در زیر به بررسی بیشتر این سوئیچ دوربین دار می پردازیم:

قیمت دوربین جاسوسی

بهترین سوئیچ دوربین دار ضبط صدا

دوربین مداربسته مخفی بیسیم طرح سوئیچ ماشین، را می توانید با خود هرکجا که خواستید حمل کنید بدون اینکه کسی متوجه دوربین بودن آن بشود. همچنین همانطور که از نامش پیداست، از مدل طرح ریموت کنترل از راه دور خودرو الهام گرفته است. رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ این دوربین طرح سوئیچ ماشین، امکان فیلمبرداری با کیفیت بالا و واضح  با رنگهای زنده را فراهم می کند. به علاوه از کارت حافظه micro sd با حافظه داخلی تا سقف ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند.

کنترل از راه دور ماشین با دوربین فیلمبرداری جاسوسی خود از زاویه دید ۱۲۰ درجه بهره می برد که از همه اطراف تصویر برداری می کند. قابلیت منحصر بفرد فیلمبرداری با تشخیص حرکت این دوربین به شما امکان می دهد تا در مصرف حافظه، باتری صرفه جویی کنید و در عین حال مشاهده ضبط ها را راحت تر کنید به گونه ای که فقط درصورتی که حرکت یا اتفاقی مقابل دوربین جاسوسی بیافتد شروع به ضبط کند.

شایان ذکر است میکروفون یکپارچه داخلی در کنترل از راه دور اتومبیل تا شعاع بیست متری ضبط های صوتی + تصویری را ارائه می دهد. بنابراین برای ضبط صداهای واضح در داخل و خارج از مکان مد نظر ایده آل است.

قیمت دوربین جاسوسی

مشخصات دوربین جاسوسی طرح سوئیچ ماشین

  • پشتیبانی از مموری کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت
  • دارا بودن شارژ لیتیوم پلیمر
  • ۳ ساعت فیلمبرداری بی وقفه
  • زاویه دید ۱۲۰ درجه
  • کیفیت وضوح فوق العاده فول اچ دی
  • قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری
  • مجهز به میکروفون داخلی

قیمت دوربین جاسوسی

دوربین جاسوسی مدل سوئیچ ماشین

در پاسخ سوال دوربین جاسوسی مدل سوئیچ ماشین به چه دردی می خورد؟ باید گفت که از طریق این مدل می‌توانید وقتی از دفتر یا محل کار خود نیز دور هستید، کارمندان خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین می توانید بفهمید کدام یک از مستخدمین در محل کار شما متخلف هستند. شما حتی می توانید از طریق این دوربین مخفی مراقب پرستار بچه خود باشید تا از فرزند شما به خوبی و با قابلیت اطمینان بالا مراقبت کند. در واقع برای کاربرد این مدل از دوربین ها هیچ محدودیتی وجود ندارد، و شما باور نخواهید کرد که دوربین‌های جاسوسی امروزی واقعاً چقدر از نظر فناوری پیشرفته هستند.

مکان های مجاز برای نصب و راه اندازی دوربین مخفی مدل سوئیچ

برای اینکه مراقب پرستار بچه هایتان باشید، یک دوربین جاسوسی شکل سوئیچ خودرو ۲ مگاپیسکل را در اتاق خواب، اتاق بازی یا هر جایی که او رفت و آمد زیادی می کند، قرار دهید.

برای دستگیری سارقان، این دوربین کوچک بی سیم را در اتاق خواب، کمد، دفتر کار، اتاق کار، گاو صندوق یا هر مکان دیگری که اشیای قیمتی نگهداری می شود قرار دهید.

برای آشکار سازی متجاوزان، این محصول را در کنار هر ورودی، راهرو، درب، تراس، پارکینگ یا هر نقطه آسیب پذیر دیگری در خانه یا محل کار خود قرار دهید.

قیمت دوربین جاسوسی

دوربین مداربسته کوچک برای استفاده خانگی

به طور کلی، دوربین های مداربسته معمولی یکی از راه‌های ایمن نگه داشتن اموال شما هستند، اما دوربین‌های جاسوسی مخفی اغلب می‌توانند رفتار ناسازگاری را ضبط کنند که یک دوربین معمولی نمی‌تواند تشخیص دهد. بنابراین با نصب این مدل از دوربین بی سیم شکل دزدگیر اتومبیل به شما امکان می دهد دیگر در اماکن خود شاهد رویداد های ناگوار نباشید.

اگر می‌خواهید یک دوربین مداربسته کوچک برای استفاده خانگی داشته باشید اما به ساعت‌ها فیلم اضافی نیاز ندارید، به این مدل دوربین جاسوسی فول اچی دی مخفی تکیه کنید. چراکه به سنسور حساس به حرکت مجهز است. با این وجود زمانی فعال می شوند که فردی وارد اتاق شود یا حرکت دیگری تشخیص دهد.

به این ترتیب این دوربین به شکل ریموت یا همان دزدگیر تمام ماشین های مختلف اعم از پژو، سمند، پراید و غیره است که قابلیت ضبط تصاویر و ویدیو های واضحی را به صورت مخفی ارائه می کند. این دوربین دارای باتری قدرتمند قابل شارژ است که می تواند بدون نیاز به سیم کشی و برق مسقیم از ۳ ساعت فیلم برداری مداوم برخوردار باشد.

قیمت دوربین جاسوسی

دوربین جاسوسی مدل سوئیچ ماشین، یکی از محبوب ترین دوربین های جاسوسی قابل حمل است که کاربران از آن به عنوان سوئیچ ماشین نیز استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال: برای به دست آوردن شواهد صوتی و تصویری، شنیدن و دیدن هر آنچه در مکان های متفاوت و در داخل ماشین روی می دهد، این دوربین می تواند بهترین گزینه باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی و دوربین مداربسته نامحسوس در مدل های متفاوت می باشد که تمامی مدل های موجود را با قیمتی باور نکردنی عرضه بازار می کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید