دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ در سال ۱۴۰۰

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ در سال ۱۴۰۰ توسط فروشگاه منصوری کاهش یافت.  دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ یک دستگاه مدرن و پیشرفته است که برای اطمینان از امنیت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به مکان های شخصی کاربران طراحی شده است. عملکرد این محصول بسیار ویژه است. به گونه ای که با احساس ناامنی، تنها با ارسال یک اعلان مربوطه در کمترین زمان ممکن به تلفن همراه مالک مربوطه، همچنین می تواند با کمک آژیر خطر از تهدید کاربر را مطلع کند. چنین راه حلی در هر اتاقی قابل نصب شده است.

از همین رو گزینه مناسبی برای نصب از جمله در خانه، دفتر کار، پارکینگ، خانه باغ، فروشگاه، انبار و غیره می باشد. در این راستا نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه انواع سیستم های اعلان سرقت برند معروف جی ام کا را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. در نتیجه با کمک آنها می توانید از ایمنی خود، خانواده و دارایی خود به خوبی اطمینان حاصل کنید.

جهت آشنایی بیشتر با دزدگیر اماکن GMK مدل ۸۹۰ با ما همراه باشید:

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر اماکن GMK مدل ۸۹۰

با ظهور دزدگیر های سیمکارتی جی ام کا مدل ۸۹۰، دیگر نیاز به ایجاد حصار بلند، سیستم پیچیده قفل و درب و پنجره وجود ندارد. همچنین دیگر نیازی نیست که مبالغ هنگفتی خرج کنید و خانه خود را به یک پناهگاه تبدیل کنید و سعی کنید از اماکن و وسایل داخل خانه خود در برابر سارقان محافظت کنید. چراکه برای محافظت مطمئن از خانه، خرید این سیستم هشدار دهنده جی ام کا کافی است و حفاظت ۲۴ ساعته از بالاترین سطح به شما ارائه می شود!

به علاوه در عین حال، اصلاً لازم نیست جایی در نزدیکی منازل خود باشید. به گونه ای که حتی می توانید در محل کار، ورزشگاه، مهمانی، پیاده روی یا تعطیلات در آن سوی دنیا باشید. چراکه در هر کجا که هستید، به لطف قابلیت اتصال به تلفن ثابت ( چه خط روستایی و چه شهری ) می توانید با خانه خود دائماً ارتباط برقرار کنید، عملکرد دستگاه ها را کنترل کرده و کارهای آنها را تنظیم کنید.

همچنین در هنگام وقوع حادثه، می تواند اعلان مربوطه را به شماره های ذخیره شده از پیش تعیین شده ارسال کند. علاوه براین، درصورت نبودن خط ثابت در محیط اصلا نگران نباشید. چراکه دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰ دارای قابلیت پشتیبانی از سیمکارت می باشد. با این ویژگی علاوه بر تماس صوتی، قادر به ارسال پیامک کوتاه به گوشی های هوشمند مالکین می شود.

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

سیستم مرکزی اعلام سرقت gmk مدل ۸۹۰

این مدل از سیستم مرکزی اعلام سرقت gmk مدل ۸۹۰، از ۸ زون باسیم و بی سیم سازگار است. این حسگرهای قدرتمند اطلاعاتی را درباره آنچه در خانه اتفاق می افتد جمع آوری می کنند و آن را به واحد اصلی زنگ خطر سرقت، که داده های دریافتی را پردازش می کند، منتقل می کنند. به گونه ای که در صورت بروز هرگونه تخلف، این سیستم طی ۵ ثانیه یک پیام زنگ خطر یا تماس با صاحب خانه ارسال می کند. این فقط مربوط به محافظت از محیط خانه نیست. سنسورهای نصب شده می توانند بسیار متنوع باشند: آتش سوزی، دود، دما، امنیت برای تشخیص حرکت در خانه و کنترل باز و بسته شدن درها و پنجره ها، نظارت بر نشت گاز و آب و غیره می باشد.

به عبارت دیگر، به لطف سیستم اعلان سرقت جی ام کا مدل ۸۹۰، نه تنها شما از کنترل کاملی بر روی آنچه اتفاق می افتد، بهره مند می شوید، بلکه همچنین قابلیت روشن و خاموش کردن سیستم از راه دور خانه فقط با استفاده از تلفن همراه خواهید داشت! به علاوه در مواقع قطع و وصل برق، خراب شدن آژیر و بلندگوی خطر، شما را آگاه می سازد و پیام های مربوطه را ارسال می کند.

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر منازل جی ام کا ۸۹۰ مناسب چه مکان هایی می باشد؟

با پایان دوره تابستان، بسیاری از ساکنان خانه باغی های روستا ها و یا مناطق دور از دسترس با مشکل محافظت روبرو می شوند. استخدام یک نگهبان گران است، همچنین آویختن حصار با سیم خاردار زشت و گاهی مؤثر نخواهد بود. به علاوه رفت و آمد مکرر به آنجا عملاً غیرممکن است. در این راستا، ساده ترین، راحت ترین، کاربردی ترین و چند منظوره ترین سیستم امنیتی یعنی دزدگیر جی ام کا مدل ۸۹۰ می باشد.

سایر ویژگی های منحصر بفرد دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ عبارتند از قابلیت ذخیره ده شماره تلفن به عنوان مخاطبین، قابلیت روشن و خاموش کردن وسیله برقی، قابلیت ثبت ۳۰ عملکرد بر روی حافظه سیستم با تاریخ و ساعت دقیق، ویژگی تایمر ۲۴ ساعته، دارای تایمر رله خروجی، مجهز به صفحه نمایشگر ال سی دی و غیره.

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

برای خرید و دریافت قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت تماس گرفته و محصول مد نظر خود را با تخفیف ویژه همراه با گارانتی معتبر دو ساله خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید