پک دوربین مداربستهدوربین مداربسته بیسیم

فروش پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا توسط بزرگترین مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری.  یکی از مهمترین کمک کنندگان از نظر حفظ همیشگی امنیت در خانه و محل کار شما نصب سیستم های دوربین است. دوربین های مداربسته با فناوری های توسعه یافته روز دنیا و ویژگی های مختلف به کاربران ارائه می شوند. با این حال، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که یک دوربین تنها برای مناطق بزرگ یا محیط‌ های حساس کافی نباشد. در این مرحله، پکیج های دوربین مداربسته وایرلس برد بالا ارائه می شود که نیازهای کاربران را برآورده می کند و برترین گزینه خواهد بود. این پک ها با گزینه هایی که امکان استفاده از دوربین های چندگانه و پخش زنده و ضبط را دارند بسیار در بسیار از مواقع مفید هستند.

از طرف دیگر این مجموعه دوربین ها با تعداد دوربین های زیادی ( به دلخواه ) می توانید از هر چهار طرف به مشاهده همه جانبه منطقه مورد نظر بپردازید. در عین حال، این مجموعه دوربین ها در این پکیج ها همراه قطعات مورد نیاز عرضه می گردند. شما می توانید دوربین های ساخته شده توسط بسیاری از مارک ها و مدل های متعدد را با ارزان ترین قیمت ها در تکنودوربین خریداری کنید.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج های دوربین مداربسته با مدل های دوربین فاقد سیم در انواع ویژگی های مدرن موجود می باشند. این مجموعه دوربین های امنیتی با ویژگی های نسل جدید خود از بسیاری جهات به کاربرانشان کمک می کند تا از لحاظ حفظ امنیت سود کسب کنند. دوربین های داخل پک دارای ویژگی های مفید با توجه به منطقه استفاده و شرایط متفاوت هستند. از همین رو در انواع مدل ها دام، بولت و اسپید دام به انتخاب مشتری انتخاب می شوند.

به عنوان مثال، ضبط در فضای باز یا در یک محیط تاریک با دوربین بدون دید در شب ممکن است نتایج مطلوبی نداشته باشد. یک دوربین معمولی در صورت عدم دریافت نور کافی نمی تواند با وضوح کافی ضبط کند. اما دوربین های داخل پکیج مداربسته فاقد سیم، با مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز، حتی در سطح کم نور نیز ضبط واضحی انجام می دهد و مزایایی را برای کاربران خود فراهم می کند. به این ترتیب، به شما کمک می کند تا محیط بی خطر و ایمنی را شبانه ایجاد کنید.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین های مداربسته بی سیم داخل پکیج

به لطف ساختار نسل جدید این دوربین های مداربسته از تکنولوژی وایرلس IP هستند و به هیچ کابل کش برای کار کردن نیاز ندارند. این دوربین های مداربسته وایرلس با کیفیت عالی ۲ مگاپیکسل به ضبط تصاویر واضح می پردازد و سپس این تصاویر را به دستگاه ضبط کننده ان وی آر منتقل می کنند. لازم به ذکر است بدانید این ضبط کننده یکی از قطعات ضروری و مهم است که در داخل پک دوربین مداربسته بیسیم موجود می باشد. به این ترتیب با استفاده از آن می توان بلافاصله تصاویر را از دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و کامپیوتر شخصی دنبال کرد. مجموعه دوربین های مداربسته بی سیم، که از محصولات کاربردی مورد علاقه کاربران است، دارای نصب و راه اندازی بسیار ساده و آسان است. در عین حال، بی سیم بودن آن ها باعث می شود که این دوربین ها در هر مکانی قرار بگیرند.

شایان ذکر است پکیج کامل و بی نقص دوربین مداربسته بدون سیم در انواع مدل ها ۴ کاناله، پکیج ۸ عددی دوربین مداربسته وایرلس، ۱۶ کاناله و ۳۲ کاناله موجود هستند. مجموعه دوربین های امنیتی با در نظر گرفتن بسیاری از معیارها، امکان دیدن هر زاویه در محیط و شرایط ضبط عالی را فراهم می کنند. شما می توانید با انتخاب مدل هایی با تعداد و ویژگی های متناسب با نیازهای خود ، محیط امن مورد نظر خود را داشته باشید. به عنوان مثال، اگر به دنبال محصولی برای استفاده در یک منطقه نسبتاً وسیع هستید، می توانید مجموعه ای با دوربین های زیاد مانند یک پک دوربین ۸ یا ۱۶ کاناله را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی هر منطقه داخل محیط را دنبال کنید.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

پک دوربین مدار بسته وایرلس ۸ کاناله

پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ۸ کاناله مجهز به هشت عدد دوربین مداربسته وایرلس ۲ مگاپیکسل، ۱ عدد دستگاه ضبط کننده ویدیو ان وی آر ۸ کاناله، ۸ عدد آنتن، ۹ عدد آداپتور، موس، هارد دیسک و غیره می باشد.

همانطور که گفته شد سبک مدل دوربین ها با توجه به نیاز کاربران انتخاب می شوند. در این راستا در صورت انتخاب دوربین هایی که در فضای باز نصب می شوند، به ویژگی محافظ ضد آب مجهز هستند تا در برابر شرایط ناسازگار جغرافیایی به خوبی دوام بیاورد. همچنین اگر می خواهید هم محیط داخلی و وهم بیرونی را به این دوربین ها مجهز کنید، می توانید پکیج های با دوربین های مختلط مانند از مدل های دام و بولت را انتخاب کنید.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

بهترین و با کیفیت ترین پکیج های دوربین مداربسته کامل را از ما بخواهید. پکیج های دوربین مداربسته بیسیم موجود در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری، دارای بهترین عملکرد بوده و برای نصب و راه اندازی آن ها نیازی به کابل کشی های طولانی و لوازم جانبی مانند فیش و کابل نیست. این دوربین ها می توانند از طریق دستگاه ان وی آر به اینترنت متصل شده و تصاویر را برای کاربران در تمامی نقاط دنیا ارسال کند. شما می توانید انواع پکیج های دوربین مداربسته بدون سیم را با قیمتی باور نکردنی از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید