هارد دوربین مداربسته

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش با نازلترین قیمت ها تنها توسط فروشگاه آنلاین لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه قابل انجام است. این محصول دارای فضای ذخیره سازی اطلاعات تا دو ترابایت است و گرفته شده های دوربین های مداربسته را با قابلیت اطمینان بسیار بالا ذخیره خواهد کرد. همچنین به مشخصات فنی بسیار کاربردی دیگر مجهز می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این هارد داخلی western بنفش ۲ ترابایت می پردازیم:

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد داخلی western بنفش ۲ ترابایت

برای همه کاربران این سوال ها به وجود می آید که بهترین هارد دیسک دوربین مداربسته کدام است؟ برای بهبود عملکرد سیستم دوربین مداربسته خود چه نوع هارد داخلی را باید انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به همه این ها باید گفت که جهت اینکه داده های گرفته شده توسط دوربین ها با گذشت زمان خراب نشوند و ازبین نروند، باید از قابلیت اطمینان ترین و مجهز به عمر طولانی مدت آنها اطمینان حاصل کنید. از همین رو کارآمدترین راه برای دستیابی به این هدف استفاده از هارد ۲ ترابایت بنفش مخصوص سیستم های دوربین مداربسته است.

سیستم دوربین های مداربسته در بسیاری از موارد مانند نظارت بر یک منطقه حساس، بررسی صحنه جرم و موارد دیگر مفید است. بنابراین با انتخاب هارد دوربین مداربسته ۲ ترابایت وسترن بنفش می توانید تمام گرفته شده ها را برای مدت زیادی ذخیره و نگه داری کنید. این HDD وسترن استاندارد که روی دستگاه های ضبط کننده دی وی آر یا ان وی آر خود استفاده می کنید برای یک بار کاری ۲۴ ساعته و ۷ روز در هفته طراحی شده است. بنابراین هارد داخلی western بنفش ۲ ترابایت نظارتی عملکرد و ظرفیت بارگیری بالاتر از حد متوسط ​​دارد. به زبان ساده، احتمال خرابی هارد دیسک و یا نویز و وقفه در آن غیر ممکن است.

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

مشخصات هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال دو ترا

سرعت چرخش در هارد دیسک ها نشان دهنده سرعت پردازش واحد ذخیره سازی است. بنابراین این نوع هارد اینترنال وسترن بنفش ۲TB دارای سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه است و سرعت انتقال داده ها را با میزان ۱۴۵ مگابایت بر ثانیه اعمال می کند. از دیگر مشخصات این هارد دوربین مداربسته، مجهز به فناوری IntelliSeek است که ضمن اینکه سروصدای فوق العاده پایین را ارائه می دهد، سازگار با محیط زیست است که از انرژی کمتری استفاده می کنند و به کاهش نیازهای انرژی جهان در هر بار کمک می کند.

امنیت داده های دوربین مداربسته شما در اولویت قرار دارد. بنابراین با این هارد دیسک  western بنفش ۲ ترابایت که دارای نوع رابط۳٫۰ SATA اعتبار و امنیت اطلاعات ذخیره شده را تضمین می کند.

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک ۲ ترابایت وسترن بنفش مناسب برای پکیج ۸ کانال دوربین مداربسته، ۴ کانال و شانزده عددی و غیره می باشد. که همراه با دو سال گارانتی معتبر به همکاران و مشتریان گرامی ارائه داده می شود. نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور ایران به فروش ارزان قیمت عمده و تکی انواع هارد دیسک های داخلی وسترن بنفش با هر ظرفیتی می پردازند لذا جهت سفارش حضوری و آنلاین با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید