ماکت دوربین مداربسته

فروش ماکت دوربین مدار بسته بولت

فروش ماکت دوربین مدار بسته بولت با نرخ بسیار ارزان در تمام شهرهای ایران تنها توسط نمایندگی های تکنو دوربین انجام می گردد. این دوربین های ساختگی دارای کیفیت عالی و طراحی کاملاً مشابه با دوربین های مداربسته اصلی است. این ماکت ها در انواع مختلف ماکت دوربین مداربسته چراغدار، باتری خور، ماکت دوربین مداربسته اسپید دام، دام و غیره در دسترس می باشد که در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته بولت قلابی می پردازیم:

فروش ماکت دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته قلابی dummy

در مقابله با نرخ بالای جرم و جنایت، تلاش برای محافظت از بهترین راه حل ها است. هیچ کس نمی خواهد وقایع ناگواری در‌ محیط خود تجربه کند و یا وسایل هایشان به سرقت برود. از همین رو آماده بودن برای موقعیت های ناخواسته و ناراحت کننده بهترین راه برای محافظت و ایمنی از خود و خانواده است. هر کسی که محل کار یا خانه داشته باشد این مسئله را به خوبی درک خواهد کرد. خوشبختانه روش هایی وجود دارد که می تواند مجرمان را از ارتکاب جنایت باز دارد. حتی کوچکترین جرم نیز می تواند خسارات بزرگی به بار آورد. به همین دلیل به نفع شماست که از این اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. بسیاری از مردم بنا به دلایل هزینه بالا قادر به نصب دوربین های مداربسته واقعی نیستند.

از همین رو دوربین های امنیتی جعلی را انتخاب می کنند. دوربین های مداربسته ساختگی در انواع مختلف دام، اسپید دام و بولت موجود می باشد که مزایای نوع  ماکت دوربین مدار بسته بولت در ذیل شرح داده شده است:

فروش ماکت دوربین مدار بسته

مزیت استفاده از ماکت دوربین مداربسته

قیمت مناسب تر: دوربین های جعلی بولت بسیار ارزان تر از دوربین های امنیتی واقعی هستند. به عبارتی دیگر خرید یک دوربین جعلی به هزینه بسیار کمتری نسبت به سیستم امنیتی کاملاً کارا نیاز دارد.

قدرت بازدارندگی عالی: دوربین های قابل مشاهده bullet ساختگی می توانند مجرمان را از سوء استفاده های مختلف بازدارند. نصب دوربین های امنیتی جعلی در خانه می تواند به جلوگیری از مزاحمان کمک کند. نصب اینها ساده و آسان است. از آنجا که دوربین ها عملکردی ندارند، دیگر نیازی به سیم کشی های اضافی نیست.

مجهز به چراغ چشمک زن: این ماکت دوربین مداربسته به دلیل چراغ چشمک زن اشخاص فکر می کنند دوربین درحالت ضبط و فیلم برداری است. بنابراین یکی از عوامل مهمی است که دلیلی بر شک داشتن قلابی بودن آن وجود ندارد.

بسیاری از مردم دوربین های جعلی را خریداری می کنند و آنها را در مکان های قابل مشاهده قرار می دهند زیرا معتقدند حتی ظاهر یک دوربین امنیتی برای ترساندن یا بازدارندگی مجرمان کافی است.

گرچه هزینه و بازدارندگی از مزایای قابل توجه استفاده از دوربین های امنیتی جعلی است، اما باید موارد منفی را بخاطر بسپارید. معایب اصلی دوربین های امنیتی جعلی عبارتند از: جعلی دوربین های جعلی دوربین هایی هستند که واقعی به نظر می رسند اما عکس نمی گیرند و هیچ مدرک مهمی برای اثبات جرم به شما نمی دهند.

فروش ماکت دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته ساختگی چگونه نصب می شوند؟

همانطور که می دانید نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته پر دردسر بوده و جدا از دوربین ها باید به فکر دستگاهی مناسب برای ضبط تصاویر، هارد دوربین مداربسته برای ذخیره ویدئو ها و همچنین کابل ها، فیش ها و سایر لوازم و تجهیزات جانبی برای نصب بهتر باشیم. نصب دوربین های مداربسته ساختگی یا همان ماکت های دوربین مداربسته بسیار ساده و آسان است. به طوریکه به کمک دو باطری و پیچ و روپلاک می توان در کمتر از ۵ دقیقه آن را نصب کرد.

دوربین های فیک عملکرد نظارتی را انجام نمی دهند به همین دلیل نیازی به سیم کشی و دیگر تجهیزات نداشته و به راحتی از محلی به محل دیگر می تواند تغییر مکان دهد.افرادی که توانایی پرداخت هزینه های هنگفت را برای خرید و نصب دوربین های مداربسته ندارند، این دوربین های قلابی را نصب می کنند تا مجرمان را در کسری از ثانیه از عمل خود بازدارند.

گاهی اوقات کاربران برای نظارت بر مکان مد نظر و بازداشتن مجرمان این دوربین های ساختگی ضد آب را همراه با چند دوربین واقعی ترکیب می کنند تا با این کار امنیت محل مورد نظر را افزایش دهند. همچنین از لحاظ مصرف هزینه هم صرفه جویی کنند. چراغ های چشمک زن ال ای دی در برخی از مدل ماکت دوربین مداربسته می تواند به عنوان یک عامل مؤثر باشد. به این معنی هرکس با نگاه کردن به آن فکر می کند، دوربین در ‌حالت ضبط است.

فروش ماکت دوربین مدار بسته

ماکت دوربین مداربسته بهترین و ارزان ترین راه برای باز داشتن، خلاف کاران از افعال زشت و ناپسند می باشد. دوربین مداربسته جعلی تنها دارای ظاهر دوربین مداربسته بوده و هیچ فیلمی ضبط نخواهد کرد. ماکت دوربین مداربسته دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از ماکت دوربین مداربسته چشمک زن، چراغدار، باتری دار و غیره.

جهت سفارش ارزان قیمت انواع مدل های ماکت دوربین مداربسته به صورت عمده هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید