ماکت دوربین مداربسته

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن با حداقل قیمت توسط فروشگاه امنیتی منصوری آغاز شد. دوربین های مداربسته فیک از ظاهری بسیار واقعی و فریبنده تشکیل شده اند که امکان اتفاقات ناگوار را به صفر می رساند. دوربین های مداربسته ساختگی در دسته لوازم دوربین مداربسته قرار دارد که دارای سه نوع دام، اسپید دام و بولت می باشد که در ادامه به معرفی دوربین مداربسته ساختگی اسپید دام باطری خور و دوربین مداربسته قلابی بولت می پردازیم:

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

ماکت دوربین مداربسته باطری خور اسپید دام

دوربین مداربسته ساختگی اسپید دام، با ظاهر بسیار واقعی همانند یک دوربین مداربسته اصلی به نظر می رسد و همچنین به نظر می رسد به عنوان یک دوربین speed dom واقعی کار کند. درنتیجه می تواند روشی ارزان و مؤثر برای جلوگیری از جرم کلاه برداران باشد. این ماکت دوربین مداربسته به یک چراغ قرمز چشمک زن قرمز مجهز است که می توان در شب مشاهده کرد. به علاوه از نصب سریع و آسان روی سقف یا دیوار با استفاده از پیچ های ارائه شده امکان پذیر است. همه این ها موجب می شود هر کسی که قصد منفی داشته باشد از خانه، حیاط، فروشگاه شما دور خواهد ماند. به عبارت دیگر هدف اصلی دوربین مداربسته قلابی باطری خور اسپید دام چشمک زن مدرن، در درجه اول جلوگیری از عاملان احتمالی خطرناک است. کارشناسان بخش فروش ما معتقدند این مدل ماکت را در مکان های قابل مشاهده قرار دهید چراکه ظاهر چشمک زن آن برای ترساندن یا بازدارندگی مجرمان کافی است. این مدل دوربین مداربسته قلابی speed dom، را می توانید در مکان های خارجی و داخلی نصب کنید و با استاندارد محافظی که دارد می تواند در مقابل گردو غبار بادوام باشد.

مشخصات ماکت دوربین مداربسته اسپید دام چشمک زن 

  • جنس بدنه فایبر گلاس
  • چراغ چشمک زن
  • بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مناسب برای محیط های داخلی و خارجی
  • دارای بازو و زانویی با قابلیت تغییر زاویه دوربین

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین مداربسته قلابی بولت چشمک زن

دوربین مداربسته قلابی بولت، راهی ارزان و سریع برای جلوگیری از سارقین است که با ظاهر کپی و بسیار دقیق نیز می توانند خریداری شود. این مدل ماکت گرچه که واقعی به نظر می رسد اما تصویری دریافت نمی کند. همچنین برای همه ی منازل و مشاغل مناسب می باشد. این دوربین مداربسته بولت جعلی دارای یک چراغ قرمز چشمک زن است که قطعاً می تواند به بازدارندگی مرتکبان دزدی کمک کند.

مشخصات دوربین مداربسته قلابی بولت

  • مجهز به نور مادون قرمز چشمک زن
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد جم و جور

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

فروش ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

ماکت های دوربین مداربسته چشمک زن از طراحی واقع گرایانه و بسیار دقیق بهره می برند که سودجویان را از مرتکب شدن به هر جرم بازمی دارد. شما می توانید انواع ماکت دوربین مداربسته باتری خور، چشمک زن، ال ای دی دار و غیره را با قیمتی شگفت انگیز در نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید