دوربین مداربسته ارزاندوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک با بالاترین کیفیت تصویر و امکانات عالی توسط نمایندگی های تکنودوربین انجام می گردد. دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد ریزی که دارند این امکان را به کاربر می دهند که که بتواند آن را به راحتی با خود حمل کرده و یا آن را در مکانی نامحسوس نصب کند. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی با دو تکنولوژی ahd و بیسیم تولید و عرضه بازار می شوند که تمامی مدل های آن در بازرگانی تکنو دوربین موجود می باشد. در ادامه به معرفی دو مدل از پر طرفدارترین آنها خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته مخفی شارژی مدل SQT

اندازه دوربین مداربسته فاقد سیم شارژی SQT، بسیار کوچک جمع و جور است و بنابراین می توان آن را  به راحتی پنهان کرد. ازهمین رو طرفداران زیادی نسبت به مدل های دیگر دوربین مداربسته دارد که علاوه براین دارای قابلیت حمل باخود می باشد و می توانید در همه جلسات مهم یا بازرسی های مختلف همراه داشته باشید و از ضبط مداوم آن بهره ببرید. این دوربین ریز کوچک شارژی همچنین به شما امکان می دهد از طریق برنامه ای در تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود، نمایش زنده آنچه در خارج یا داخل محیط مورد نظر اتفاق می افتد را ببینید! چراکه از مدل های تحت شبکه یا آی پی است. این مدل دوربین جاسوسی بی  سیم شارژی SQT، دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است که تصاویر شفافی را به اجرا می گذارد.

همچنین به سنسور تشخیص حرکت مجهز است که این عملکرد تا زمان تشخیص حرکت فیلمبرداری ها را شروع نمی کند. این قابلیت باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی کارت حافظه و باتری شارژ می شود و ارزیابی ضبط ها را آسان تر می کند، زیرا در کل مواد ویدئویی کمتر و بیشتر مربوط به ضبط های مهم است. از دیگر امکانات ویژه این مدل دوربین جاسوسی رم خور قابلیت دید در شب، قابلیت ضبط صدا و پشتیبانی از باتری لیتیوم و غیره می باشد.

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته مخفی بیسیم q7

یکی دیگر از مدل های دوربین بسیار کوچک مدل دوربین جاسوسی کیو هفت است که از کیفیت ویدئویی فول اچ دی که ضبط می کند، چه در روز و چه در شب گرفته تصاویر واضحی را ضبط می کند همچنین تا روشن بودن صدا از جمله به وسیله میکروفونی که دارد به شما امکان می دهد صحبت های افراد داخل خانه را گوش دهید. از دیگر امکانات دوربین مخفی q7 فول اچ دی وایرلس، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت شارژ باتری، رم خور، قابلیت انتقال فیلم و تصاویر و غیره می باشد.

 

 

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

تکنو دوربین دنیایی از جدیدترین دوربین های مداربسته مخفی کوچک را با ارزان ترین قیمت به نمایش گذاشته است. شما می توانید انواع دوربین های مدار بسته کوچک اعم از دوربین ماشین، دوربین مخفی خانه، دوربین جیبی، دوربین ورزشی، دوربین خودکاری و غیره را با قیمت بسیار پایین از طریق فروشگاه اینترنتی منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید