دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک

همزمان با خرید و فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک ، جرم و جنایت ها نیز به حداقل خود می رشد. همیشه قرار نیست با استفاده از دوربین های ریز کوچک به کار های خلاف و غیر قانونی بپردازیم، بلکه شما می توانید با مخفی کردن دوربین های ریز نامحسوس، مکان مد نظر را از هر گونه خلاف و جرم احتمالی پاک کرده و از راه دور کنترل کنید. ما در ادامه قصد داریم دو نوع از بهترین و پر فروش ترین دوربین خیلی کوچک وای فای دار را به شما معرفی کنیم.

فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک

دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک مدل SQT

به دلایل مختلف از دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک مدل SQT، که برای مشاهده پنهان طراحی شده است، می توان استفاده کرد. به عنوان مثال می توان آن را در هرکجا از محیط داخلی منازل نصب کنید. این مدل را می توانید چه در حالت تشخیص حرکت یا حالت عادی قرار دهید و به مشاهده اطراف خود با کیفیت ۲ مگاپیکسلی بپردازید. به عبارتی دیگر دوربین جاسوسی ریز رم خور مدل SQT، تا زمان پر شدن حافظه یا خاموش شدن دستگاه، تصاویر و صدا را به طور مداوم ضبط می کند.

همچنین به راحتی می تواند به هر سیستم کامپیوتر شخصی یا لپ تاپی متصل شود و شارژ خود را تأمین کند و یا اینکه بدون نیاز به درایور یا نرم افزار، این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدا و تصویر را در رایانه کاربران خود پخش کنید تا بتوانید تصاویر مخفی خود را مرور کنید. با دارا بودن این مدل دوربین مداربسته بدون سیم مخفی می توانید از راه دور به مشاهده محیط مورد نظر همراه با ضبط صدای آن بپردارید. گذشته از این ها به دلیل اینکه دارای کارت حافظه است، می تواند داده های گرفته شده خود را با ظرفیت بالا داخل آن ذخیره کند.

فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک

دوربین مخفی کوچک مدل SQ11 رم خور وایرلس

دوربین مخفی کوچک مدل SQ11 رم خور وایرلس، آنقدر کوچک است که می تواند درون یک بسته آدامس، جعبه سیگار یا در هر جیب پیراهن قرار داشته باشد تا نهایت دید پنهانی را داشته باشد. دوربین های جاسوسی بیش از هر زمان دیگری در بین کاربران مورد نیاز این نوع دستگاه ها برای مکان های متعدد و یا فقط برای سرگرمی مانند ورزشکاران و کوهنوردان محبوب هستند. به علاوه این مدل دوربین مخفی ما قادر به ضبط تصاویر پنهانی با رزولوشن ۱۰۸۰pمی باشد که از وضوح بالایی برخوردار است. سنسور تشخیص حرکت و قابلیت دید در شب از دیگر محاسن دوربین مخفی شارژی کوچک مدل SQ11 می باشد.

فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک

فروش دوربین مداربسته مخفی شارژی کوچک

اگر مأمور مخفی هستید یا می خواهید از بچه های کوچک خود به طور مخفیانه فیلمبرداری کنید دوربین های مداربسته مخفی شارژی کوچک می توانند بهترین گزینه باشند. شما می توانید انواع دوربین کوچک شارژی بیسیم را با قیمتی ارزان و ضمانت دوسال پس از فروش از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید