دوربین لامپیدوربین مداربسته بیسیم

فروش فوق العاده دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

فروش دوربین مداربسته بدون سیم لامپی به صورت فوق العاده و با قیمتی منصفانه تنها توسط نمایندگی های فروش آنلاین دوربین مداربسته منصوری. این محصول به دلیل دید کامل و وسیع ۳۶۰ درجه و قابلیت ارسال و گرفتن صدای دوطرفه از راه دور جزء پرفروش ترین دوربین های خانگی در بازار می باشد. دوربین لامپی بی سیم رم خور بوده و برای نصب نیازی به لوازم جانبی ندارد.

با ما باشید تا با این دوربین مداربسته وایرلس رم خور طرح لامپ بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

دوربین مداربسته پانوراما ۳۶۰ درجه طرح لامپ

دوربین مداربسته بدون سیم لامپی که همه چیز و در هر شرایطی را می بیند! به لطف یک دید پانوراما ۳۶۰ درجه از کل اتاق، دید در شب مادون قرمز و یک سنسور تشخیص حرکت، هیچ چیز از دست او فرار نمی کند. به عبارتی دیگر این نوع دوربین در روز و شب، بدون از دست دادن ریزترین نقطه ای، کل اتاق را با کوچکترین حرکتی فیلم می گیرد. در ادامه قصد داریم مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته پانوراما ۳۶۰ درجه طرح لامپ را به صورت خلاصه وار بیان کنیم.

مشاهده همه تصاویر در زمان واقعی: به لطف اتصال WiFi و یک برنامه رایگان برای تلفن های هوشمند و کامپیوتر شخصی خود، هر آنچه در مقابل لنز اتفاق می افتد را به صورت زنده می توانید دنبال کنید.

هوشمندانه و کاربردی: به لطف قابلیت تشخیص حرکتی که دارد همانند یک دزدگیر مؤثر در ضورت احساس حرکت اشیاء یا اشخاص بلافاصله برای کاربران اعلان و تصاویر و فیلم های مستقیم از محل مورد نظر را فراهم می کند.

فروش دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

لامپ دوربین دار وای فای

کنترل کامل، هر کجا که هستید: با استفاده از این لامپ دوربین دار وای فای، از اپلیکیشن مخصوص برای نمایش تصاویر و فیلمبرداری یا امکان تماشای فیلم های ضبط شده توسط کاربران استفاده کنید. می توانید تصاویر گرفته شده توسط دوربین را در زمان واقعی بر روی دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید. همچنین میکروفون و بلندگوی داخلی حتی به شما امکان می دهد با هر کسی که جلوی دوربین است تعامل داشته باشید و با آن ها به گفتگوی دو نفره بپردازید. در زیر نمونه تصویر این دوربین ۳۶۰ درجه پانوراما را خواهی دید:

این دوربین دارای نصب آسان و راه اندازی سریع برای Android و iOS است. به گونه ای که برنامه رایگان را دانلود کنید، سپس دستگاه تلفن همراه خود را به شبکه Wi- Fi خود متصل کنید .

دوربین مداربسته فاقد سیم لامپی ۳۶۰ درجه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است که در تاریکی و دل شب هم فیلم های واضحی را ارائه می دهد. دارای سازگاری با کارت حافظه میکرو sd تا گنجایش ۶۴ گیگابایت است. همچنین به کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل مجهز است تا تصاویر خیلی واضح را در محیط ضبط کند. درنتیجه گزینه ایده آلی برای نظارت های داخلی مانند منازل، آپارتمان ها، ویلا، فروشگاه، دفاتر کار و غیره می باشد.

دوربین لامپی و نصب مخفی آن

همانطور که می دانید ظاهر این دوریین مداربسته دقیقا شبیه لامپ می باشد به همین دلیل هیچ کسی به دوربین بودن آن شک نخواهد کرد. لذا میتوان از دوربین لامپی بصورت دوربین مدار بسته مخفی استفاده نمود و از آنجایی که ظاهری شبیه به لامپ های LED دارد دزد براحتی متوجه وجود دوربین مداربسته در محیط نمی شود تا با دزدیدن دوربین و تجهیزات رد پای خود را پاک نماید. لذا شما می توانید این دوربین را داخل آباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید یا چراغ های LED روی دوربین مداربسته لامپی را روشن کنید تا کاملا شبیه یه چراغ مطالعه به نظر برسد. از طرفی دیگر این دوربین مداربسته بر روی سقف نصب شده و کسی بالا را نگاه نخوهد کرد.

فروش دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

امکانات و قابلیت های مهم دوربین مداربسته v380

  1. انتقال تصویر اینترنتی روی موبایل بدون آیپی استاتیک
  2. نصب آسان به سرپیچ لامپ
  3. تصویر برداری ۳۶۰ درجه
  4. درگاه MicroSD و ساپورت تا ۶۴ گیگابایت برای ضبط تصاویر
  5. اتصال به اینترنت به صورت بی سیم (وای فای WIFI)
  6. بدون نیاز به DVR و سایر تجهیزات
  7. قابلیت تشخیص حرکت
  8. دید در شب
  9. انتقال دو طرفه صدا
  10. تصویر برای FullHD

فروش دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

دوربین های لامپی دارای سه نوع می باشند که تنها در ارائه کیفیت با هم تفاوت دارند. غالب کاربران دوربین مداربسته بدون سیم لامپی را برای نظارت بر خانه و محل کار استفاده می کنند، و در کنار اینها دسته از مشتریان از دوربین بیسیم طرح لامپ برای ضبط فیلم و نظارت بر مکان به صورت مخفیانه استفاده می کنند. این دوربین مداربسته به راحتی نصب شده و به هیچ گونه لوازم جانبی و دستگاه ضبط کننده تصویر نیازی ندارد.  بازرگانی تکنودوربین در سراسر کشور دارای نمایندگی های معتبری است که به فروش ارزان قیمت انواع دوربین های مداربسته لامپی می پردازد لذا برای سفارش و خرید دوربین مداربسته خانگی حافظه دار چشم ماهی با ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید