دوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مخفی q7

فروش دوربین مخفی q7 با ارزان ترین قیمت آغاز شد. دوربین ریز جاسوسی کیو هفت از دسته دوربین های کوچک می باشد که دارای کیفیتی فوق العاده بوده و به صورت بیسیم می توان آن را با خود به هر مکانی حمل کرد. دوربین مداربسته کوچک بیسیم Q7 رم خور بوده و برای ذخیره تصاویر نیازی به لوازم جانبی ندارد. این دوربین مخفی بیسیم کوچک قابلیت ضبط تصاویر در تاریکی شب را نیز دارد چراکه مجهز به ال ای دی های مادون قرمز است. در ادامه با ما باشید تا با دوربین مداربسته شارژی بی سیم q7 مخفی بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مخفی

دوربین ریز وای فای دار شارژی Q7

دوربین مداربسته خیلی کوچک رم خور Q7 می تواند از طریق وای فای خود به گوشی های همراه هوشمند اندروید و آیفون، تبلت، لپ تاب و یا کامپیوتر شخصی کاربران متصل شود. این اتصال حتی می تواند از آن سر دنیا و از راه دور باشد و تمام فیلم ها و تصاویر باکیفیت را به صورت زنده از محیط مربوطه به اشتراک بگذارد. این دوربین بندانگشتی کیوهفت از مدل های فاقد سیم است که نه به کابل کشی و نه به دستگاه های رکوردر nvr نیازی دارد. بلکه می تواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قدرتمند از جنس لیتیوم یونی تأمین کند. برای همین نصب و استفاده آسان و بی درد سری دارد. ظرفیت کارکرد و فیلم برداری بی وقفه این باتری به مدت زمان ۹۰ دقیقه است. از آن پس می توانید از طریق شارژ مستقیم یا پاور بانک به ضبط های مخفیانه آن ادامه دهید.

کیفیت تصویر این دوربین وای فای دار شارژی دارای ۲ مگاپیکسل است که از طریق آن می توانید تصاویر قابل مشخص و واضحی را مشاهده کنید. علاوه براین از پنج عدد ال ای دی های مادون قرمز بهره می برد. با این آپشن میزان دید بسیار باکیفیت و شفافی را در دل شب و یا تاریکی مطلق فراهم می کند.

قابلیت های دوربین مخفی q7

یکی از ویژگی های بی نظیر این دوربین مداربسته قابل حمل خیلی کوچک، جاسازی یک میکروفون قدرتمند و حساس است. این میکروفون داخلی می تواند از فواصل طولانی صداها و مکالمه های مکان مورد نظر شما را به خوبی ضبط کند تا شواهد رسمی تری در دست داشته باشد. حال برای اینکه به این اطلاعات جمع آوری شده دسترسی داشته باشید می توانید به کارت حافظه این دوربین جاسوسی مراجعه کنید. لازم به ذکر است بدانید که این مموری سازگار دارای گنجایش تا سقف ۳۲ گیگابایت می باشد.

دوربین مداربسته شارژی کوچک مخفی q7 رم خور مدل مناسبی برای مشاغل مختلف اعم از وکلا، قضات، بازرس ها، پلیس، خبر نگار، روزنامه نگار و غیره می باشد. همچنین مناسب والدینی است که می خواهند در طول روز و در غیاب آن ها از احوالات بچه خود در کنار پرستار آن ها مطلع شوند.

فروش دوربین مخفی

دوربین مخفی q7 رم خور

آیا می خواهید با خود به همه جا یک دوربین مداربسته حمل کنید بدون اینکه کسی متوجه شود که یک دوربین فیلم برداری همراه شماست؟ بدون شک یکی از پیشنهاد های ویژه ما برای رسیدن به این هدف، دوربین مخفی q7 رم خور است که از امکانات زیادی بهره می برد. این دوربین مداربسته تنها با داشتن ابعاد ۲ × ۲٫۵ × ۵٫۶ سانتیمتر در وزن : ۲۵ گرم می تواند در جیب به راحتی جاسازی شود. همچنین به دلیل وزن سبک آن حتی می توانید برای ضبط های مخفیانه داخل لوازم جانبی تلویزیون، جا مدادی، کنار میز کار، کنار تابلو نقاشی، داخل دود کش، کنار گل و گیاهان، داخل جالباسی، قلاب پرده و غیره استتار شود. با این حال حتی کسی به دوربین بودن آن هیچ شکی نمی کند.

برای همین خاطر این دوربین جاسوسی ریز جیبی کیوهفت می تواند برای ارائه اسناد و مدارک مهم یا برای مراقبت از بچه ها و افراد سالخورده خانواده و یا حتی حیوانات خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. از کاربرد های دیگر این محصول در منازل، اتاق کار، پارکینگ ساختمان، روبروی درب ورودی و خروجی یا راهرو ها، داخل ماشین، گاو صندوق و غیره باشد. حتی می توانید از آن به عنوان یک دوربین فیلم برداری ورزشی استفاده کنید. به این معنی می توانید از طریق آن در هنگام دوچرخه سواری، کوهنوردی، پیاده روی، چتر بازی، موتور سواری و غیره از محیط اطراف و مناظر بکر و دیدنی فیلم برداری کنید.

فروش دوربین مخفی

فروش دوربین مخفی

با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز مدل های جدیدی از دوربین های مداربسته برای حفاظت از جان و مال کاربران روانه بازار می شود. هرکدام از این دوربین ها دارای اشکال گوناگون و مدل های متعددی هستند که از کاربرد های ویژه به خود بهره می برند. از سوی دیگر یکی از محبوب ترین این محصولات، مدل دوربین های مداربسته کوچک مخفی هستند که به راحتی در داخل اجسام محیط جای داده می شوند. همچنین از آپشن های پیشرفته و بروزی مجهز هستند. از طرف دیگر این دوربین ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند و از کلی ویژگی ها و مزایای عالی بهره مند می باشند. فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی منصوری عرضه کننده انواع دوربین های خیلی ریز جاسوسی با ارزان ترین قیمت ها است. برای خرید و سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید