جی ام کا 910دزدگیر GMK

فروش دزدگیر سیم کارتی gmk 910

فروش دزدگیر gmk 910 همراه با گارانتی معتبر با قیمتی باورنکردنی توسط فروشگاه امنیتی منصوری. سیستم های ضد سرقت اماکن که به عنوان راه حلی برای آسیب  های امنیتی محل زندگی یا محل کار ایجاد شده اند، به ایمن نگه داشتن عزیزان و خانه شما در زمانی که در خانه یا خارج از خانه هستید کمک می کند. با نگاهی به محصولات نوآورانه که در محدوده اقدامات ضد سرقت با ایجاد امنیت و فراتر از آن تولید شده اند، می توانید اولین قدم را برای جلوگیری از برنامه های سرقت در‌ جهت انتخاب دزدگیر سیم کارتی gmk 910 برای خانه یا محل کار خود گام بردارید. این محصول فروش بالایی به خود کسب کرده و از کلی امکانات شگفت انگیز و پرکاربرد بهره می برد‌.

این دزدگیر منازل از مدل های دو منظوره سیمکارتی و تلفن کننده است که عکس العمل بسیار فوری دارد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید:

فروش دزدگیر gmk 910

سیستم اعلان سرقت سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰

سیستم اعلان سرقت سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰، اولین اقدامی که می تواند در برابر موارد احتمالی حوادث ناگوار و سرقت انجام دهد، بدون شک تشخیص زود هنگام نفوذ افراد غیر مجاز در خانه شما خواهد بود. با بهره گیری از سیمکارت داخلی خود می توانید هشدار های اطلاعاتی در خصوص سرقت در هر کجای جهان که باشید دریافت کنید. این مدل از دزدگیر ها که نصب و راه اندازی آسانی دارد، سازگار با تمام مکان های متعددی می باشد که برای کاربران مهم و حیاتی است. همچنین بت پشتیبانی از حسگر های مختلف یا ۸ زون سیمی و بیسیم، تشخیص بسیار فوری دارد و هنگامی که شخصی به صورت غیرمجاز در خانه و محل کار شما حضور پیدا کند، این سیستم به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد اقدامات فوری انجام دهید.

از این رو آسودگی و خیال راحت را از بابت محافظت همه جانبه محیط مربوطه را برای کاربران خویش به ارمغان می آورد.

فروش دزدگیر gmk 910

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰

به طور کلی با وجود یک دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰، می توانید هنگام دور بودن از کسب و کار خود احساس اطمینان و امنیت کنید. این محصول علاوه بر امکانات عالی ذکر شده، قادر به اطلاع رسانی در مواقع قطع برق محیط، قطع آژیر و بلندگوی، اتمام شارژ سیمکارت و یا حتی اختلال در هنگام آنتن دهی می باشند. همچنین هنگامی که به هر دلیلی فراموش کرده اید سیستم خود را فعال کنید، این دزدگیر به شما هشدار می دهد و می توانید حتی از راه دور از طریق پیامک کوتاه و اپلیکیشن هوشمند اقدام به فعال سازی دزدگیر کنید.

این دزدگیر اماکن با هر نوع خط تلفن ثابت شهری و روستایی سازگار است. در مواقعی هم که محیط مربوطه دارای خط تلف کننده نباشد، می توانید از قابلیت سیمکارتی آن استفاده کنید. از‌دیگر ویژگی نای منحصر بفرد سیستم اعلان سرقت عبارتند از: دارای تبدیل هر زون به دینگ دانگ، زون ۲۴ ساعته، زون تأخیری و فوری، قابلیت ضبط وقایع با ۶۰ حافظه روی سیستم ال سی دی، دارای ۲۰ حافظه بلندگوی هوشمند برای دزدی، قابلیت ثبت دو پیام مجزا، اطلاع رسانی ورود اعضا به محیط به مدیر مربوطه و غیره

فروش دزدگیر gmk 910

سیستم مرکزی تلفن کننده-سیمکارتی gmk910

یکی از رایج ترین راه هایی که سارقان برای ورود به خانه یا محل کار و سایر امکان استفاده می کنند، ورودی و خروجی مکان ها مانند درب و پنجره ها است. بنابراین، ایمن سازی مطمئن این مناطق به عنوان مؤثرترین و قابل اعتماد ترین اقدامات جهت جلوگیری از دزدی های مختلف است. در این راستا سیستم مرکزی تلفن کننده gmk با سنسور پدال سازگار است که در قسمت داخلی درب و پنجره نصب می شود. درنتیجه هنگام اجبار و شکسته شدن درب و پنجره یا ورود به محل حفاظ شده، سیستم بلافاصله هشدار های خود را در قالب زبان فارسی یا پیامک به شماره های از پیش تعیین شده ارسال می کند. همچنین به لطف ویژگی هشدار دهنده این سنسور به کابوس دزدان تبدیل می شود.

علاوه براین با پشتیبانی از سنسور های آتش سوزی، در اسرع وقت به تشخیص دود ها در محیط می پردازد تا از آسیب رساندن جدی به محل مربوطه جلوگیری کند.

پنل و صفحه نمایشگر ال سی دی که مغز دزدگیر سیمکارتیGMK۹۱۰ است، واحد اصلی کنترل است که سیستم را کنترل و مدیریت می کند. همچنین ارتباطات را فراهم می کند. با رمز عبور یا کنترل ویژه ایجاد شده توسط کاربر سیستم فعال می شود. در صورت ورود غیر مجاز متخلفین، پنل توسط ردیاب ها مطلع می شود. سپس زنگ هشدار خطر را فعال می کند و صدای آژیر پخش می شود. لازم به ذکر است بدانید این ویژگی می تواند عامل بازدارندگی مهم باشد.

فروش دزدگیر gmk 910

فروش دزدگیر gmk 910

فروش دزدگیر GMK910 با بهترین قیمت توسط نمایندگی های جی ام کا منصوری در سراسر کشور آغاز شد. با دزدگیر خانه جی ام کا ۹۱۰ خانه و یا محل کار خود را میتوانید به بهترین نحو ممکن امن نگه دارید و هر لحظه از خطراتی که آنحا را تهدید می کند با خبر شوید. هموطنان و کاربران گرامی می توانند هم اکنون از طریق همین سایت محصول مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫31 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید