جی ام کا 910دزدگیر اماکن

فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ با ارزان ترین قیمت توسط نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور! سیستم ضد سرقت اماکن سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰ محبوب ترین دزدگیر است که در صورت هر نوع احساس تهدیدی به صاحب مشاغل مختلف یا حتی خانه اطلاع می دهد. برای عملکرد این نوع دستگاه های امنیتی، از استاندارد ارتباطات دیجیتال موبایل یا خط ثابت تلفن استفاده می شود. برای برقراری امنیت با این دزدگیر شما باید یک سیم کارت خریداری کنید، یک برنامه هوشمند را برای رو گوشی خود بارگیری کنید، حساب خود را فعال کرده شماره های مجاز را تعیین کنید.

فروش دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن جی ام کا GMK

کمپانی نام آشنای جی ام کا سالیان زیادی است جهت ارائه محصولات امنیتی جهت برقراری آرامش در اماکن مختلف فعالیت دارد. سیستم های مرکزی تلفن کننده GMK، بهترین مارک دزدگیر منزل می باشد و با این دانش طراحی شده اند که وقتی صحبت از حمایت ایمنی از محل مورد نظر و دارایی های حیاتی می شود، عملکرد بسیار قابل اعتماد، سازگار و ضروری را برای کاربران خویش فراهم می کند. است. این دزدگیر های اماکن جی ام کا از آخرین سخت افزار و نرم افزار برای یکپارچه سازی، مدیریت و تحویل اطلاعات در زمان واقعی، سنسور ها و آلارم ها برای ارائه امنیت در مکان مربوطه بهره می برند. به عبارتی دیگر در دنیای سیستم های ضد سرقت، دزدگیر های جی ام کا جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند.

این کمپانی خوش نام، محصولات زیادی را تولید و عرضه بازار کرده است که در میان آنها دزدگیر اماکن ۹۱۰ پر فروش ترین بوده و بسیار مجهز تر به نظر می آید.  برای ارزیابی سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰، باید اصل عملکرد آن را درک کنید. این امر بر اساس انتقال عادی داده های رمزگذاری شده از طریق شبکه تلفن همراه یا سیمکارت داخلی است. به گونه ای که اپراتور، پیام را دریافت کرده و سپس آن را به کی پد یا تلفن هوشمند مالک هدایت می کند. همه اینها به اطلاعات و شماره های شخصی مشخص شده بستگی دارد.

برای اینکه سیمکارت داخلی کار کند، باید حتما دارای شارژ کافی باشد. لازم به ذکر است در صورتی هم که شارژ اعتبار سیمکارت نزدیک به پایان شدن باشد این دزدگیر منازل gmk قادر به فرستادن اعلان می باشد.

فروش دزدگیر جی ام کا

عملکرد سیستم اعلام سرقت جی ام کا ۹۱۰

علاوه بر پیام کوتاه، فایل های صوتی هم در صورت وقوع حوادث نیز می توانند ارسال شوند. این در مواردی مفید است که لازم است یک مجرم را دستگیر کنید یا با روشن کردن ارتباط صوتی او را بترسانید. گفتنی است این سیستم قادر به ضبط دو پیام جداگانه است تا در صورت سرقت پخش شوند. به علاوه این دستگاه خود به همه سنسورهای موجود در حال حاضر متصل می شود و از آن ها پشتیبانی می کند. مزیت اصلی دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰ نسبت به دیگر سیستم های ضد سرقت معمولی این است که مالک می تواند از طریق تماس یا ارسال درخواست SMS به شماره سیم کارت، همیشه اطلاعات مربوط به وضعیت فعلی دزدگیر و سیمکارت آن در محل محافظت شده را بدست آورد، حتی زمانی که در شهر یا کشور دیگری است.

شما می توانید نسبت به فعال یا غیر فعال کردن سیستم و یا حتی شارژ کردن سیمکارت از راه دور اقدام کنید. به علاوه، در صورت ورود سارق به محل و قطع خط تلفن، دزدگیر GMK مدل ۹۱۰ تحت تأثیر قرار نمی گیرد و همچنان کار می کند زیرا با داشتن سیمکارت داخلی نیازی به استفاده از خط تلفن ثابت ندارد. بنابراین این سیستم مرکزی جی ام کا برای مکانهایی که هیچ خط تلفن ثابت نباشد یا تهیه آن سخت و دشوار باشد ایده آل است.

همچنین در صورتی که زنگ هشدار این دزدگیر عمدا به وسیله متخلفین قطع شود قادر می باشد تا در کمترین زمان ممکن مالک را مطلع کند.

فروش دزدگیر جی ام کا

فروش دزدگیر جی ام کا

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن جی ام کا بسیار آسان است به گونه ای که حتی شخصی که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سیستم ضد سرقت ندارد قادر به نصب آن خواهد بود.اگر متجاوزان از درب ها وارد شوند ، شیشه را بشکنند، سنسورهای متصل شده به این دزدگیر gmk در محیط مربوطه فعال می شوند. با این حال سیگنالی را به واحد مرکزی فرستاده و به نوبه خود، پیامی را به شماره تلفن های برنامه ریزی شده می فرستد (می توانید یک یا چند مورد شماره را ذخیره کنید )، و یک آژیر خطر را راه اندازی می کند. به این ترتیب این دزدگیر سیمکارتی برای همه اماکن مختلف از جمله خانه، جواهر فروشی ها، بانک، شرکت و غیره مناسب است.

شما می توانید انواع دزدگیر اماکن جی ام کا را  با قیمتی باور نکردنی همراه با گارانتی معتبر دو ساله از این مرکز فروش سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید