دوربین لامپی

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی v380 با قیمت مناسب

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی v380 آماده فروش و نصب انواع دوربین های ۳۶۰ درجه چشم ماهی با قیمت مناسب می باشد. دوربین های مداربسته طرح لامپ در انواع کیفیت ها تولید و عرضه بازار می شوند که تنها تفاوت آنها در وضوح تصویر و قیمت آن است. لامپ دوربین دار فیش آی وایرلس بوده و قابلیت اتصال به اینترنت و انتقال تصاویر از راه دور را دارد. دوربین مداربسته ضبط صدا شکل لامپ رم خور بوده و برای نصب و راه اندازی آن نیازی به لوازم جانبی نمی باشد. در ادامه با این دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه بیشتر آشنا خواهیم شد.

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته طرح لامپ وایرلس

دوربین های مداربسته فیش آی وایرلس، در حال حاضر بی نظیرترین دوربین های ویدئویی هستند که امکان مشاهده و مدیریت تصویر با زاویه دید ۳۶۰ درجه به صورت فراگیر را فراهم می کنند. چنین دوربین هایی دید وسیعی را ایجاد می کنند که سطح کنترل کلی منطقه مورد نیاز را افزایش می دهند. همچنین باید توجه داشت که در مقایسه با دوربین های مجهز به لنزهای کانونی و ثابت، میدان دید دوربین هایی با قابلیت لنز پانورامیک ۳۶۰ درجه بسیار بیشتر است. از همین رو شکی نیست که چنین دوربین هایی به میزان زیادی در افزایش ایمنی در شرکت ها، مناطق مسکونی و در زمینه های مختلف فعالیت کمک می کنند.

به طور کلی می توانید به وسیله این دوربین مداربسته شکل لامپ وایرلس در هرکجا که باشید از دارایی خود محافظت کنید و همیشه با استفاده از برنامه مخصوص v380 در دستگاه تلفن همراه هوشمند خود در هر مکان که هستید ببینید در خانه چه خبر است. درنتیجه با برقراری امنیت در کف دست خود احساس قدرت کنید. این دوربین مداربسته فیش آی، درحالیکه به صورت آماده باش تنظیم شده باشد می تواند از متراژ ها دورتر، حرکت را شناسایی و سپس اعلان های هشدار را برای کاربران خود ارسال کند. پس از آن ضبط، پخش و اشتراک گذاری فیلم ها و عکسهای گرفته شده را در این برنامه رایگان در تلفن همراه هوشمند پخش می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه fisheye

در مکان های داخلی متعدد زیادی دوربین های پانورامایک لامپی به دلیل توانایی تشخیص مجرمان و کمک به جلوگیری از تخلفات، می توانند بسیار مورد استفاده قرار گیرند. آنها همچنین پشتیبانی قابل اعتماد لازم برای کنترل از راه دور فیلم های واقعی را ارائه می دهند.

دوربین مداربسته لامپی fisheye می تواند ۳۶۰ درجه از محیط را به طور ضبط کند. بنابراین می تواند تمام اتفاقات و رویداد ها را به طور همزمان بپوشاند. به عبارتی دیگر در مقایسه با دوربین ها ثابت از دید مشاهده و پوشش بسیار گسترده تری برخوردار است و هیچ نقطه کوری از مناطق تحت نظارت شما را باقی نمی گذارد. این مدل دوربین بدون سیم رم خور، دارای رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD است که کیفیت تصویر فوق العاده واضح را برای ثبت شواهد در شرایط چالش برانگیز برای کاربران خود فراهم می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی

ویژگی های مهم دوربین مداربسته لامپی v380

در دوربین مداربسته لامپی v380 تکنولوژی ضبط صدا به کار رفته شده است. به این معنی که با مجهز بودن به میکروفون داخلی می تواند به شنود واقعی همراه با تصاویر به صورت هماهنگ بپردازد. شما می توانید بعدها به این فایل های صوتی و تصویری گرفته شده ی مکان توسط دوربین دسترسی پیدا کنید. چراکه این دوربین فیش آی فول اچ دی فاقد سیم دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا گنجایش ۶۴ گیگابایت است.

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد و محبوب این مدل دوربین مداربسته بی سیم رم خور لامپی IP، دارا بودن اسپیکر و میکروفون می باشد. این فناوری ها موجب می شود تا مالک از راه دور از طریق اپلیکیشن v380 با اشخاص داخل محیط و روبروی دوربین به گفتگوی دو نفره بپردازند. به این معنی که هم می تواند صدای محیط را دریافت کند و هم اینکه کاربر صدای خود را به محیط انتقال دهد.

با انتخاب این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه لامپی بدون سیم، دیگر نگران تصاویر و اتفاقات افتاده شده در دل شب نباشید. چراکه این دوربین به چراغ های ال ای دی مادون قرمز مجهز است و قادر به ثبت تصاویر و فیلمبرداری های واضح حتی در متراژ دور می باشد.

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی

فروشگاه دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی v380 در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در دنیای امنیتی داشته است. این دوربین ها نصب آسان را بدون نیاز هیچ گونه تجهیزاتی فراهم می کند و دارای یکسری امکانات خاص مانند دید در شب، ضبط صدا، ساپورت رم و غیره است. این عوامل منجر به کشش قابل توجهی از کاربران شده است. وقتی صحبت از دوربین های پانورامیک می شود، به این معنی که می تواند تسلط کامل و همه جانبه ای را برای کاربران خود در محیط مربوطه فراهم کند. از همین رو همانطور که گفته شد محبوبیت بسیار بالایی به خود کسب کرده است. لذا اگر می خواهید این دوربین فیش آی لامپی را با قیمتی ارزان همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید، به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید