دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

فروشگاه دزدگیر جی ام کا با نازلترین قیمت

فروشگاه دزدگیر جی ام کا با نازلترین قیمت آماده ارائه انواع سیستم های اعلام سرقت خانگی می باشد. سیستم های ضد سرقت gmk از دسته با کیفیت ترین دزدگیر های اماکن هستند که در انواع مدل های متفاوت تولید و وارد بازار می شوند. این دزدگیر ها قابلیت اتصال به تمامی لوازم جانبی، سنسور ها، تلفن کننده ها و غیره را دارد. دزدگیر های اماکن در بازرگانی تکنودوربین با انواع مارک های شناخته شده از جمله جی ام کا، کلاسیک، آنیک و غیره عرضه می گردد که برترین عملکرد ها را دارند. در این میان ما به بررسی و بحث سه مدل از محبوب ترین سیستم های ضد سرقت خانگی جی ام کا می پردازیم:

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۳۰

GMK یکی از برند های معتبر است که فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع دزدگیر ها، سنسور های هوشمند و غیره از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. به گونه ای که با دارا بودن بیش از ۴۸۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور ایران، محبوبیت ویژه و رتبه والایی میان دیگر برند ها به خود کسب کرده است. ویژگی اصلی محصولات جی ام کا دارای کیفیت ساخت عالی، عملکرد قابل اطمینان و در عین حال قیمت مقرون به صرفه می باشد.

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۳۰، به جدید ترین امکانات مجهز است که سازگار با دو عدد سیم کارت به صورت همزمان و خط تلفن ثابت شهری و روستایی می باشد. سیستم هوشمندی که در این دستگاه به کار برده شده است، از مسدود شدن سیم کارت ها به خوبی جلوگیری می کند. همچنین موجب می شود که کاربر از راه دور به بررسی و کنترل سیم کارت ها از طریق کی پد و پیام کوتاه بپردازند. به علاوه به وسیله برنامه اندروید مربوطه و پیامک امکان روشن یا خاموش نمودن آژیر خطر و قابلیت مشاهده شماره تلفن های مخاطبین از قبل ذخیره شده نیز فراهم است.

در مواقعی که اعتبار شارژ یکی از سیمکارت ها به پایان برسد، این محصول امکان سوئیچ اتوماتیک به سیمکارت بعدی را فراهم می کند. از دیگر مزایای سیستم ضد سرقت منازل gmk 930 عبارتند از: قابلیت تبدیل هر کدام از سنسور های سازگار شده به دینگ دانگ، ۲۴ ساعته، فوری و تأخیری، قابلیت مدیریت وسایل و لوازم برقی محیط مورد نظر از راه دور و غیره.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk 910

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk 910 همانطور که از نامش پیداست، از سری دسته مدل های دو منظوره است که فروش بالایی دارد. این محصول سرعت شماره گیری فوری دارد و می تواند حتی مالکین را از بابت قطع و وصل برق محیط مربوطه آگاه سازد. هدف اصلی این سیستم گزارش فوری در صورت احساس و تشخیص خطر و سرقت می باشد. از مزایای این سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰، ارسال پیام جداگانه در هنگام دزدی و حریق محیط مربوطه میباشد. از طریق این سیستم می توانید شنود واضح و حساسی در مکان خود داشته باشید. برای اینکه در ساعات هایی که به فعال بودن دزدگیر نیاز ندارید می توانید از زون ۲۴ ساعته این محصول استفاده کنید و دزدگیر را در این ساعات نیز خاموش کنید.

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده gmk 910 دارای قابلیت اطلاع رسانی در مواقع عدم روشن کردن دزدگیر بر اثر فراموشی می باشد.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

سیستم ضد سرقت تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰

سیستم ضد سرقت تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰ با مجهز بودن به ۴ زون سیمی و ۴ زون بی سیم مخصوص مناطق مسکونی، تجاری، اداری، عمومی و غیره می باشد. این دزدگیر بخصوص برای مناطقی ساخته شده که فاقد خط تلفن ثابت هستند. چراکه با پشتیبانی از سیم کارت خود می تواند گزارش دهی های خود را برای شماره های از قبل تعیین شده ارسال کند. مالکین می توانند در هرکجای جهان که باشند نسبت به خاموش و روشن نمودن این دزدگیر اقدام کنند. همچنین دارای قابلیت استراق سمع قوی می باشد که به ارزش هایش افزوده است.

ضبط دو پیام جداگانه مناسب سرقت و کریق از طریق این سیستم مرکزی gmk نیز فراهم است. از دیگر آپشن های ویژه این دزدگیر اماکن جی ام کا ۸۹۰ عبارتند از: قابلیت ذخیره ۱۰ عدد شماره تلفن در مخاطبین، قابلیت اطلاع رسانی در هنگام خراب شدن سیستم بلندگو و یا قطع برق، قابلیت ثبت ۳۰ عملکرد آخر دستگاه همراه ساعت و تاریخ شمسی دقیق.

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

یکی از محصولات محافظتی و ایمنی پرکاربرد در ساختمان ها و سایر جاهای دیگر، همان دزدگیر های اماکن می باشد. این محصولات در تشخیص تردد های غیر مجار اشخاص متخلف بسیار مفید و قدرتمند هستند. از طرف دیگر اطلاع رسانی در این مواقع بسته به مدل دزدگیر مربوطه می تواند از طریق تماس صوتی، پیام کوتاه و آژیر خطر باشد. برای همین می توانند آسایش و آرامش خاطر را برای مالکین دور از محیط خود نیز فراهم کند. فروشگاه امنیتی منصوری انواع دزدگیر های اماکن جی ام کا و برند های شناخته شده دیگر را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی ارائه حضور می کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید