دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی

با خرید دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی به طور نامحسوس نظارت کنید. دوربین مداربسته مخفی s06 با قابلیت کنترل از راه دور به کاربر این امکان را می دهد که به محض اتصال به اینترنت تصاویر و صدا های مکان مد نظر را از طریق گوشی موبایل خود مشاهده کند. این دوربین مداربسته دارای میکروفن داخلی برای ضبط صدا است به همین دلیل به آن دوربین مداربسته کنترل از راه دور مخفی ضبط صدا نیز گفته می شود. همچنین باطری این دوربین ریز جاسوسی قادر به فیلم برداری به مدت ۴ الی ۵ ساعت است.

خرید دوربین کوچک بیسیم

دوربین مداربسته وای فای دار ریز جاسوسی s06

تصویر زیر مربوط به کوچک ترین دوربین مداربسته وایرلس مخفی می باشد که دارای ابعادی فوق کوچک جهت جاسازی می باشد. این دوربین مداربسته وای فای دار مخفی به خاطر بدنه ریزی که دارد غالبا برای اعمال جاسوسی، از جمله اعتراف یک مجرم، برای وکلا، قضات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین فلتی به دوربین مخفی s06 نیز معروف است که در بازار دوربین های مداربسته هر دو کاملا شناخته شده می باشند. دوربین مداربسته ریز s06 دارای وای فای بوده لذا کاربر به راحتی می تواند برای مختص آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و در هر جای دنیا که باشد با دوربین ارتباط برقرار کند و تمامی تصاویر و صدا ها را با کیفیت ۲ مگاپیکسل دریافت و مشاهده کند. در ضمن این دوربین مخفی کوچک شارژی دارای قابلیت حساس به حرکت می باشد که این ویژگی نظر بیشتر کاربران را به خود جلب کرده است.

خرید دوربین کوچک بیسیم

مشخصات اصلی دوربین مداربسته مخفی فلتی ضبط صدا

  • دارای قابلیت دید در شب تا مسافت ۱۰ متر(مدل بدون دید در شب هم موجود می باشد)
  • دارای لنز ثابت
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۲۸۰ پیکسل

خرید دوربین کوچک بیسیم

راهنمای خرید دوربین کوچک بیسیم

همانطور که می دانید حساب دوربین های مداربسته کوچک از دوربین های کیس بزرگ کاملا جداست. در میان دوربین های کوچک نیز از لحاظ سایز، دسته بندی وجود دارد برای همین کاربر باید بسته به کاربرد خود دوربین ها را انتخاب کند. برای مثال اگر کاربر قصد مخفی سازی دوربین را نداشته باشد و تنها بخواهد دوربین مداربسته کوچکی را خریداری کند، دوربین های مداربسته sqt، sq9، sq11، sq6 و غیره می تواند جوابگو باشد اما اگر کاربر قصد جاسازی دوربین را داشته باشد باید حتما کوچکترین دوربین مخفی را برگزیند تا بتواند به راحتی در هر مکانی مخفی کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید