دوربین ورزشی

خرید دوربین ورزشی + مشخصات و قیمت

خرید دوربین ورزشی + مشخصات و قیمت را می توانید از طریق این وب سایت به راحتی و در کمترین زمان دریافت کنید. دوربین ورزشی که در مدل های مختلف ضد آب، 4k، شیائومی و اکن موجود می باشند که استفاده از آن ها برای ورزش های آبی، دوچره سواری و موتور سواری و … به کار گرفته می شود و لحظات ناب و دل پذیر را می توانند ثبت کنند.
در فضای مدرن و به روز امروز که هر روزه شاهد به بازار آمدن تکنولوژی جدیدی در سیستم های الکترونیکی می باشیم. دوربین ورزشی که یکی از مدل های جدید می باشد که استفاده از آن برای ورزش های پر هیجان و ماجراجویی هم چون شنا، دوچرخه سواری، موتور سواری و کوهنوردی و … کارایی دارد و لحظات به یاد ماندنی را ثبت می کند.

دوربین ورزشی

دوربین ورزشی چیست؟

دوربین ورزشی یا action camera مدلی از دوبین ها می باشد که می تواند به نقاطی از بدن و یا تجهیزات و حتی حیوانات حانگی و اهلی وصل کرد و بتوان از تمام لحظات فیلم برداری کرد. دوربین های ورزشی سبک و از سایز کوچکی و مقومت خوبی در مقابل هر گونه ضربه برخوردار می باشند.

دوربین ورزشی چیست؟

دوربین ورزشی 4K

دوربین ورزشی 4k یکی از دوربین های دیجیتال می باشد که قابلیت ثبت تصاویر و فیلم ها را با استفاده از قابلیت مموری خور بودن را در هر گونه شرایط آب و هوایی و ورزش های آب، رانندگی و اسکی و … را دارند و می توانند عکس و فیلم را با کیفیت و رزولوشن 4k نمایش دهند.
دوربین 4k دارای وای فای داخلی جهت انتقال فایل های ذخیره شده را دارا می باشد و با این امکان حتی می توان برای تامین منزل خود نیز استفاده کرد.

دوربین ورزشی 4k
[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]دوربین ورزشی 4k می تواند تا عمق 30 متری آب بتوان استفاده نمود و لحظات ناب و هیجان انگیز را بدون لرزش ثبت نمود.[/box]

دوربین ورزشی ضد آب

دوربین ورزشی ضد آب که استفاده از آن برای ورزش های هوایی و آبی بیشترین کاربرد را دارد. این دوربین ها که از وزن کم و اندازه کوچکی برخوردار می باشند و قابلیت فیلم برداری و عکس برداری را با کیفیت تصویر عالی را دارا می باشد.
دوربین ورزشی ضد آب دارای تجهیزات جانبی و پایه جهت نصب روی کلاه، دوچرخه و ماشین و … می باشد.

دوربین ورزشی ضد آب

نکات مهم هنگام خرید دوربین ورزشی

  1. کیفیت تصویر
  2. طراحی و شکل ظاهری
  3. مقاومت
  4. میدان دید دوربین
  5. عمر باتری
  6. وای فای
  7. حافظه ذخیره سازی
  8. لوازم جانبی

نکات مهم خرید دوربین ورزشی

قیمت دوربین ورزشی

دوربین ورزشی بسته به هر کدام از مدل ها نام برده شده که شامل 4k، ضد آب و شیائومی و اکن می باشد و قیمت آن ها بسته به نوع برند، کیفیت تصویر، لوازم جانبی و وای فای و … دارد و باعث تفاوت نرخ آن ها می شود.
جهت بهره مند شدن از قیمت مقرون به صرفه و با بهترین کیفیت می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما دسترسی پیدا کنید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه ارتباطي:
شماره موبایل: 09186665308

منبع: cctvsale.ir

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید