دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین وای فای کوچک SQT

زمانی شما نیاز به خرید دوربین وای فای کوچک SQTخواهید داشت که قصد نظارت مخفیانه بر مکانی پر اهمیت را داشته باشید! دوربین مداربسته مغناطیسی مخفی اس کیو تی از دسته دوربین های شارژی می باشد که قابل نصب در خانه، ماشین، محل کار، مغازه و هر مکان دیگر می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین آهنربایی بیسیم جاسوسی خواهیم پرداخت:

خرید دوربین وای فای کوچک

دوربین کوچک آهنربایی کنترل از راه دور sqt

آیا به دنبال دوربین جاسوسی بسیار کوچکی می گردید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد و از نصب بدون کابل کشی بهره ببرد؟ بی گمان خرید دوربین وای فای دار کوچک SQT گزینه ی خوبی خواهد بود. همچنین به دلیل اینکه امکان اتصال به اینترنت را دارد، به کاربر این امکان را می دهد تا هر کجا که باشد، فیلم های مکان مورد نظر را به صورت مستقیم در گوشی های اندرویدی یا آیفون مشاهده کند. ویژگی های خارق العاده این مدل دوربین مخفی فاقد سیم باتری خور به اینجا ختم نمی شود. بلکه به میکروفون داخلی مجهز است و می تواند ضبط صدا را همراه با فیلم های خود به ارمغان می آورد.

قابل ذکر است این مدل دوربین مخفی کوچک شارژی را می توانید با خود به همه جا حمل کنید و در جیب پیراهن یا شلوار خود به خوبی پنهان کنید. درنتیجه قادر خواهید بود تا به صورت مخفیانه صداهای سوژه مورد نظر را ضبط و شنود کنید. این دوربین جاسوسی وایرلس وای فای دار فول اچ دی SQT، از کارت حافظه میکرو sd  تا گنجایش ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند و می تواند فایل های گسترده ای را با قابلیت اعتماد بالا در خود ذخیره کند. درنتیجه مخاطبین خود قادر خواهند بود تا بعد ها به تماشای آنچه که گرفته است، بپردازند.

با قابلیت حالت خواب این دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کوچک SQT، دیگر نگران پرشدن زود هنگام فضای کارت حافظه داخلی آن نباشید، چراکه دوربین فقط درهنگام احساس کردن حرکت های اشخاص شروع به فیلمبرداری می کند ازهمین رو شارژ باتری دوربین هم برای فایل های مهمتر باقی می ماند.

خرید دوربین وای فای کوچک

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی شارژی مدل SQT:

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت انتقال تصویر و فیلم
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت دید در شب تا برد ۱۰ متر
  • دارای حسگر های تشخیص حرکت

خرید دوربین وای فای کوچک

خرید دوربین وای فای کوچک

جدا از دوربین مخفی نامبرده در بالا بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده اصلی انواع دوربین های wifi مخفی بوده که قابلیت کنترل از راه دور را برای کاربر امکان پذیر خواهند کرد. شما می توانید این دوربین مخفی یا سایر مدل های دیگر دوربین مداربسته مخفی بیسیم ریز جاسوسی را با قیمت ارزان در بازرگانی تکنو دوربین پیدا کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید