دوربین مدار بسته وایرلس

خرید بهترین دوربین وایرلس برد بالا

خرید دوربین وایرلس برد بالا با بهترین قیمت در انواع مدل برای شما هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. دوربین های مداربسته وایرلس یکی از پرفروش ترین مدل ها می باشد که به کلی امکانات پیشرفته و فناوری های ویژه مجهز هستند. این دوربین ها برای مکان هایی که دسترسی به سیمکشی و برق مستقیم مشکل یا غیر قابل دسترس است بسیار مناسب است. چراکه از لحاظ سیم کشی مستقل هستند و بنا بر مدل های خود انرژی تغذیه مورد نیاز خود را از طریق باتری یا صفحه خورشیدی تأمین می کنند. با ما باشید تا با انواع مدل های دوربین وایرلس برد بالا بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین وایرلس برد بالا

دوربین های مداربسته بیسیم

گاهی اوقات کاربران تمایل به برقراری امنیت در مکان مد نظر خود را دارند، اما امکان کابل کشی های طولانی برای آنها وجود ندارد. به عنوان مثال مستاجری که می خواهد در خانه یا مغازه اجاره ای خود، دوربین مداربسته ای را نصب و راه اندازی کند، حق سوراخ کاری و خراب کردن دیوار های خانه و یا محل اجاره ای خود را ندارد. از همین رو برای این دسته از کاربران دوربین های مداربسته وایرلس می تواند بهترین گزینه باشد. از دوربین های مدار بسته وایرلس می توان برای مشاهدات تصویری باکیفیت در محیط های داخل و خارج استفاده کرد. به عبارتی دیگر اگر به هر دلایلی کشیدن کابل و سیم در یک مکان ممنوع شده یا در خیابان امکان پذیر نیست، پس باید به فکر نصب یک سیستم دوربین مداربسته فاقد سیم باشیم.

این دوربین های مداربسته بیسیم دارای قابلیت انتقال داده ها از طریق سیگنال ها می باشد که به آسانی به شبکه مودم وای فای محیط متصل می شود. دوربین های بی سیم Wi-Fi همه کاره و دارای نصب بسیار ساده تر از دوربین های دیگر هستند. به عنوان مثال دوربین های مدار بسته بی سیم داخلی برای نصب در آپارتمان ها، دفتر کار، ویلاها، فروشگاه و غیره طراحی شده اند. فروشگاه آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری در بانه دارای طیف گسترده ای از دوربین های مداربسته وایرلس، چه از مدل های دام، اسپید دام، بولت و مخفی و چه با کیفیت های تصویر مختلف است.

خرید دوربین وایرلس برد بالا

میزان برد دوربین های مداربسته بی سیم

دوربین های مداربسته بدون سیم قابل نصب در فضای باز دارای قدرت خروجی و آنتن های با برد بیشتری هستند. به لطف این، دوربین های بی سیم در فضای باز می توانند در فاصله ای از چند صد متر تا چند کیلومتر کار کنند. این دوربین ها با درجه محافظ استاندارد خود می توانند در برابر سخت ترین شرایط محیطی مانند برف، باران و حتی نور شدید خورشید دوام آورند و کار کنند‌. دوربین های مداربسته اسپید دام وایرلس گردان در مواردی که شما نیاز به جزئیات دقیق اجسام مشاهده شده دارید استفاده می شود. چراکه برخی از آن ها هم به ویژگی گردان ۳۶۰ درجه و هم به زوم و بزرگنمایی تا چندین برابر مجهز هستند. قابل ذکر است بدانید همه ی این دوربین های مداربسته بی سیم دارای برترین برند های جهانی از جمله داهوا، هایک ویژن، تکنیکس و غیره می باشند.

دوربین های مداربسته وای فای Wi-Fi

دوربین وایرلس برد بالا در عرض چند دقیقه به شبکه مودم wifi منزل شما متصل می شوند. دوربین های مداربسته Wi-Fi یک راه حل نظارتی سریع و آسان است که می تواند از راه دور از طریق موبایل همراه تمام مکان مد نظر را همراه با صدا، به شما نمایش دهد. کاربر می تواند آنها را به سقف یا دیوار محیط مد نظر متصل کند تا ورودی یا منطقه های عمومی را کنترل کرده همچنین مدل های مخفی وایرلس را می توانید هم استتار کنید و هم اینکه آزادانه با خود به همه جا حمل کنید. آیا تا به حال نگران این بوده اید که وقتی از خانه دور بودید چه خبر است؟ با داشتن یک سیستم دوربین مداربسته وایرلس این سوال را می توان پاسخ داد. چراکه می تواند پخش زنده تصاویر و فیلم های محیط مورد نظر را از راه دور با کیفیت عالی را برای کابران خویش فراهم کند.

همانطور که گفته شد این دوربین های مداربسته وایرلس برد بالا، دارای یکسری قابلیت ها و امکانات پیشرفته است. این آپشن ها عبارتند از دید در شب رنگی، سنسور ضبط صدا، ایجاد گفتگوی دو نفره، قابلیت تشخیص حرکت و غیره …

خرید دوربین وایرلس برد بالا

لیست انواع دوربین وایرلس برد بالا موجود در فروشگاه

  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانورا یا چشم ماهی
  • دوربین مداربسته وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه رم خور
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی وای فای دار
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی
  • دوربین مداربسته کوچک خانگی q7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  •  دوربین مداربسته کوچک رم خور وای فای دار S06
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • پک وایرلس ۸ کانال دوربین مداربسته برد بالا
  • پک ۴ کانال وایرلس دوربین مداربسته
  • و غیره

خرید دوربین وایرلس برد بالا

خرید دوربین وایرلس برد بالا

با خرید دوربین وایرلس برد بالا، اماکن مد نظر خود را به خوبی زیر نظر بگیرید. دوربین های بیسیم برد بالا، پس از متصل شدن به مودم نزدیک خود قادرند مکان مد نظر را با کیفیت فوق العاده بدون افت رزولوشن در گوشی های همراه شما به نمایش بگذارند. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده دنیایی از جدیدترین دوربین های مداربسته بیسیم برد بالا با ارزان ترین قیمت ها همراه با گارانتی معتبر می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید