دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک را با بهترین قیمت تنها از نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این مدل دوربین ها جهت ضبط و فیلمبرداری های مخفیانه بهترین گزینه هستند و به دلیل وایرلس بودن به راحتی به همه جا حمل می شوند. با ما باشید تا در ادامه به معرفی دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی ریز رم خور q7 بپردازیم.

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مداربسته کوچک وایرلس Q7

برای همه ورزشکاران و یا اشخاصی که به فیلمبرداری های پنهان در جاهای مختلف نیاز دارند، دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی ریز رم خور کیو هفت پیشنهاد می شود. چراکه با ویژگی های عالی که دارد، از لحاظ فیلمبرداری فوق العاده باکیفیت گزینه مناسبی می باشد. این مدل از دسته های باتری خور است که به میزان یک ساعت به صورت مداوم بعد از شارژ می تواند کار کند. قابل ذکر است در صورتی که تمایل دارید، به صورت ۲۴ ساعته فیلمبرداری کند، باید این دوربین را به برق مستقیم متصل کنید.

این مدل دوربین مداربسته وایرلس کوچک بیسیم مدل q7 دارای رزولوشن تصویر شفاف ۲ مگاپیکسل است. از همین رو نه تنها فیلم های دقیقی را در روز ضبط می کند بلکه به وسیله ال ای دی های مادون قرمزی که دارد، می تواند دید واضحی را تا فاصله ۳ متری برای کاربران فراهم کند‌.

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مداربسته جاسوسی باتری خور کیو هفت

دوربین مداربسته جاسوسی باتری خور کیو هفت از سری مدل های آی پی یا تحت شبکه است. با این ویژگی در صورت متصل شدن به شبکه اینترنت وای فای قابلیت انتقال تصاویر و فیلم های زنده را به صورت مستقیم بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های کاربران از راه دور فراهم می کند. ازهمین رو در صورت وقوع حوادث، می تواند در همان موقع موجب جلوگیری آن شوید.

یکی دیگر از ویژگی های محبوب این دوربین مداربسته خیلی کوچک وای فای که موجب درک واقعی تر از رویدادهای محیط می شود، مجهز بودن به میکروفون داخلی است. درنتیجه می تواند فیلمبرداری ها را همراه با ضبط صدا برای شما به ارمغان بیاورد.

به دلیل این که این مدل دوربین مداربسته مخفی دید در شب با کارت حافظه سازگار است. امکان ذخیره ضبط شده ها را به صورت گسترده فراهم می کند. درنتیجه بعدها می توانید به فیلم های صوتی محیط مورد نظر دسترسی داشته باشید.

در صورتی که می خواهید در فضای کارت حافظه و مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنید می توانید عملکرد حساس به حرکت را در این دوربین مداربسته بیسیم خیلی کوچک Q7 رم خور فعال کنید تا تنها در صورت تشخیص حرکت اشخاص شروع به کار کند.

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

برای سفارش و خرید انواع دوربین مداربسته کوچک وایرلس به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه مراجعه فرمائید. نمایندگی های تکنودوربین مرکز فروش ارزان قیمت انواع دوربین مداربسته وای فای دار مخفی است که از دو سال گارانتی معتبر پس از فروش هم بهره می برند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید