دوربین مدار بسته ahdدوربین مداربسته چشم ماهی

خرید دوربین مداربسته فیش آی AHD

خرید دوربین مداربسته فیش آی AHD با ارزان ترین در سراسر کشور امکان پذیر است. دوربین مداربسته فیش آی AHD از دسته دوربین هایی است که به تنهایی دید سه عدد دوربین مداربسته معمولی با لنز ثابت را در محیط فراهم می کند. از همین رو به کاهش هزینه های گزاف جهت خرید دوربین های دیگر کمک می کند. در نتیجه تقاضای زیادی به خود جذب کرده است. این دوربین های مداربسته چشم ماهی دارای انواع مختلف مدل های با تکنولوژی تحت شبکه و کابلی یا ahd می باشد. همچنین از لحاظ شکل عبارتند از دوربین های لامپی یا سقفی فیش آی. اما ارزان ترین و محبوب ترین آنها، دوربین مداربسته پانورامیک ۳۶۰ درجه ahd است که نصب و راه اندازی آسانی دارد. در ادامه با این مدل دوربین بیشتر آشنا می شوید:

خرید دوربین مداربسته فیش آی

دوربین مداربسته فیش آی AHD

دوربین مداربسته فیش آی AHD یکی از مدل های پرفروش می باشد که با دید گسترده ۳۶۰ درجه ای که دارد، می تواند وظیفه سه دوربین یا بیشتر را انجام دهد. این بدان معنی است که هم دید بیشتری را در محیط مورد نظر فراهم می کند و هم اینکه سیم های کمتری برای اجرا و راه اندازی لازم است و در نهایت هزینه کمتری را برای این کار متقبل شوید. از تفاوت های این مدل دوربین با سری های تحت شبکه این است که برای انتقال تصاویر و ویدیو ها به کابل کواکسیال مخصوص نیاز دارد.

از این دوربین چشم ماهی سقفی کابلی استفاده های فراوانی می گردد که از مزیت های عالی بهره می برد. به عنوان نمونه: در یک انبار یا کارخانه به جای دیدن دو یا سه ردیف محصول در یک عکس، با یک دوربین پانورامیک می توانید هشت یا ۱۰ ردیف را تماشا کنید. در یک فروشگاه مواد غذایی بزرگ زنجیره ای به جای دیدن یک قسمت محدود در مکان مورد نظر، یک دوربین پانورامیک سیمی می تواند تمام قسمت های ورودی یا خروجی را به صورت یکجا و همه جانبه را نشان دهد. همچنین در یک پارکینگ بزرگ سر پوشیده، به جای دیدن یک ردیف ماشین، یک دوربین مداربسته فیش آی ahd می تواند کل پارکینگ را نشان دهد.

خرید دوربین مداربسته فیش آی

دوربین مداربسته چشم ماهی سقفی سیمی

تنها با یک دوربین مداربسته فیش آی AHD می توانید تمام مناطق بزرگ را به صورت یکپارچه مشاهده کنید.  گاهی اوقات، تصاویر حیاتی گرفته شده توسط دوربین مداربسته ممکن است در نقاط کور بین تصاویر دوربین گم شود. البته گزینه دیگر برای حل این مشکل نصب دوربین های بیشتری است که با هم همپوشانی داشته باشند تا مطمئن شوید هر فیلمی را از دست ندهید. به علاوه در این صورت، ممکن است در نهایت بیش از نیاز دوربین نصب کنند. بنابراین دوربین های مداربسته فیش آی با یک نمایش یکپارچه راه حلی برای همه اینها ارائه می دهند.

گذشته از این ها دوربین مداربسته چشم ماهی سقفی سیمی، دارای کیفیت تصویر با رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD است. این ویژگی منجر به تولید تصاویر شفاف و واضح در محیط می شود. این دوربین نه تنها دید فوق العاده ای را در روز فراهم می کند، بلکه قادر به نمایش دادن تصاویر قابل تشخیص در تاریکی مطلق تا متراژ ده متری می باشد. چراکه این دوربین به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است. به عبارتی دیگر همانطور که ما قادر هستیم اطراف خود را مشاهده کنیم،‌ یک لنز پانورامیک از آنچه چشم انسان می بیند تقلید می کند و دید همه جانبه ای را در محیط ارائه می دهد.

دوربین مداربسته‌ fisheye فول اچ دی

دوربین مداربسته‌ سقفی چشم ماهی فول اچ دی از مدل های AHD است که از کابل کواکسیال برای انتقال فیلم ها و گرفته شده ها به دستگاه DVR استفاده می کند. این قابلیت انتقال تصاویر دارای کیفیت واضح و قابل اطمینان می باشد که همه ی این گرفته شده ها جهت ذخیره در هارد دیسک اینترنال منتقل می شود. به طور کلی با این مدل دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه فیش آی، به یک باره به بیننده این امکان را می دهد که به راحتی آنچه مهم است را در محیط پیدا کند و نقاط کور را به صفر برساند.

خرید دوربین مداربسته فیش آی

خرید دوربین مداربسته فیش آی AHD

دوربین های مداربسته چشم ماهی، مکان مد نظر را بدون هیچ نقطه کوری به کاربر نمایش داده و زاویه دید ۳۶۰ درجه آن، تمامی کاربران را به خرید آن ترغیب کرده است. دوربین های مداربسته چشم ماهی دارای انواع متفاوتی است که با دو تکنولوژی سیمی و بدون سیم وارد بازار می شود. جدا از دوربین مداربسته فیش آی ahd نامبرده در بالا نمونه های دیگری در فروشگاه موجود است که عبارتند از:

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید