دوربین مداربسته خورشیدیدوربین مداربسته سیمکارت خور

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید.  اگر به دنبال مشاهده یک منطقه دشوار غیر قابل دسترس به برق هستید یا به دنبال یک گزینه سازگار با محیط زیست هستید، دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی می تواند یک گزینه عالی باشد. چراکه دارای ویژگی های ممتاز و منحصر بفردی می باشد. قبل از خرید این دوربین مداربسته با پنل خورشیدی، ضروری است که نحوه عملکرد و ویژگی آن را بشناسید تا بتوانید با توجه به نیازهای امنیتی خود تصمیم درستی بگیرید.

بنابراین همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنایی پیدا کنید:

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیمکارتی خورشیدی

دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی همانطور که از نامش پیداست، از انرژی خورشیدی برای تغذیه مورد نیاز خود استفاده می کند. حال این سوال پیش می آید که این دوربین های امنیتی خورشیدی چگونه کار می کنند؟ در پاسخ باید گفت که این مدل از دوربین های مداربسته، از پنل های خورشیدی برای مهار نور خورشید و تبدیل نور خورشید به برق مستقیم (DC) استفاده می کنند. اینورتر سپس جریان مستقیم را به جریان متناوب (AC) منتقل می کند که می تواند برای تغذیه این دوربین مداربسته استفاده شود. با این حال شاید برایتان سوال باشد که وقتی هوا بارانی یا ابری می شود چه اتفاقی می افتد؟ آیا این دوربین های مداربسته باز می توانند با انرژی خورشیدی کار می کنند؟

برای پاسخ باید گفت که این دوربین پنل دار سیمکارتی رم خور دارای باتری مناسب و قابل شارژ است. به این معنی که این پنل بیرونی نه تنها برق دوربین را تأمین می کند، بلکه باتری را نیز شارژ می کند. به این معنی در غیاب نور مستقیم خورشید (یعنی شب یا روز های بارانی)، این دوربین مداربسته از باتری قابل شارژ خود تغذیه می کند و به محض وجود نور مستقیم خورشید، باتری شروع به شارژ می کند. لازم به ذکر است بدانید این پنل و خود دوربین مداربسته از ویژگی ضد آب و هوای بارانی بهره می برد. چراکه با توجه به اینکه سیستم در خارج از مکان مربوطه کار می کند، در برابر عواملی مانند برف، باران، گرد و غبار و نور مستقیم خورشید مقاوم باشند.

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

دوربین مداربسته وای فای دار باتری خور خورشیدی

دوربین مداربسته شارژی خورشیدی دارای رزولوشن تصویر ۱۰۸۰p FullHD است که قابلیت نمایش ویدیو های صاف با کنتراست بالا را فراهم می کند. در نتیجه تمام وقایع را در محیط به اجرا می گذارد. همچنین دارای قابلیت استراق سمع واضح است که درک بیشتری از رویداد ها را ارائه می دهد.

مزایایی وجود دارد که دوربین مداربسته وای فای دار باتری خور خورشیدی را به یک گزینه امنیتی مطلوب تبدیل می کند. مزیت اصلی و بارز این دوربین این است که به وسیله انرژی خورشیدی خود کار می کند و نیازی به برق مستقیم شهری ندارد. برای همین دلیل، برای کاربردهایی ایده آل است که  مناطق کشاورزی که اتصالات الکتریکی در آنها مشکل است و دسترسی به برق دشوار باشد. این مناطق عبارتند از: مانند مزارع و خانه باغ های دور افتاده، انبارها و کارخانه های خارج از شهر و غیره.

اگرچه در بعضی از دوربین های خورشیدی ۲ مگاپیکسل گزینه اتصال به Wi-Fi وجود دارد، اما به دلیل اینکه در این مناطق دور افتاده، زیر ساخت های مودم و وای فای وجود ندارد، با این حال، این مدل دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی قابلیت پشتیبانی از سیمکارت شهری یا روستایی را دارد که به راحتی به وسیله داده های خود به اینترنت متصل می شود تا تمام ویدیو ها و فیلم های خود را به صورت زنده برای کاربران خود ارسال می کند‌. در نتیجه می توانید از راه دور به موقعیت های محیط مورد نظر دسترسی داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

قابلیت های دوربین بیسیم فضای باز خورشیدی

همچنین از طریق این دوربین این امکان برای شما فراهم است تا بعد ها به تصاویر و ویدیو ها دسترسی پیدا کنید. زیرا دارای قابلیت نصب کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت است و حجم زیادی از فایل ها را ذخیره می کند. یکی از قابلیت های ویژه این دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور خورشیدی فول اچ دی، مجهز بودن به LED های مادون قرمز است. این ویژگی منجر به ضبط واضح و باکیفیت حتی در نبود نور کافی و در دل شب می شود. گفتنی است این ویژگی دید در شب تا متراژ ۳۰ متر را پوشش می دهد.

این دوربین از مدل های وایرلس است که برای کار نیازی به سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو DVR و NVR ندارد. همچنین دارای میکروفون داخلی و بلندگوی خارجی است که به ایجاد گفتگوی دو‌نفره از راه دور می‌ پردازد‌.

خرید دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

اگر قصد دارید منطقه ای دور دست را به خوبی زیر نظر بگیرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته سیمکارت خور خورشیدی، برای شما بهترین گزینه است. چراکه این دوربین بولت، هم انرژی و هم اینترنت مورد نیاز خود را از خود دوربین تامین می کند. این دوربین دارای ماژول وای فای بوده و هم اینکه دارای پنل خورشیدی است و از طریق نور خورشید انرژی خود را تامین می کند. شما می توانید این دوربین بیسیم متصل به اینترنت را با قیمتی ویژه از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید