دوربین حساس به حرکتدوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته چرخشی

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی با قابلیت ردیابی اجسام

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی با قابلیت ردیابی اجسام یکی از فرصت های طلائی جهت برقراری امنیت در اماکن پر اهمیت محسوب می شود. دوربین های مداربسته تشخیص حرکت گردان از دسته دوربین های خانگی هستند که دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه بوده و برای نصب آن به هیچ گونه لوازم جانبی نیاز نمی باشد. این دوربین مداربسته کنترل از راه دور چرخشی حساس به حرکت، رم خور بوده و تمامی تصاویر و صدا های محیط را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد.

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم گردان تشخیص حرکت

با انتخاب دوربین مداربسته گردان وایرلس اتو ترک، اکنون نیازی نیست بچه هایتان را وقتی می خواهید چک کنید و به آن ها سر بزنید. قابلیت تشخیص حرکت یکی از ابزارهای مهم برای محافظت از خانه یا محل کار شما است. وقتی شخص غیرمجاز به مناطقی که مشخص کرده اید وارد شود و جلوی دوربین حرکت کند، سریعاً شما مطلع خواهید شد. با نصب این دوربین مداربسته در محیط داخلی منزل خود، خانواده و عزیزان خود را دنبال کنید. همچنین با فناوری سنسور حرکت به شما کمک می کند تا کودک خود را در هنگامی که تنها در خانه یا با پرستار خود است ردیابی کنید.

دوربین مداربسته اتوترک دارای طراحی بی سیم است که نصب و راه اندازی ساده و بی دردسری دارد. قابل ذکر است علاوه بر دارا بودن قابلیت ردیابی این دوربین مداربسته فاقد سیم اتوترک، از ویژگی ضبط زنده و مستقیم نیز برخوردار است. به علاوه به لطف پشتیبانی از کارت از حافظه ای که دارد می تواند فایل ها را تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ذخیره می کند در نتیجه می توانید دوباره فرصت تماشای تصاویر را داشته باشید. گذشته از این ویژگی های منحصر بفرد می توان به قابلیت مجهز بودن به میکروفون داخلی و اسپیکر این دوربین مداربسته چرخشی اتوترک اشاره کرد که این امکان را فراهم م می سازد تا از راه دور هم صداهای محیط مدنظر را گوش بدهید و هم اینکه با افراد داخل محیط در گفتگو باشید.

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مشخصات فنی دوربین مداربسته گردان وایرلس اتو ترک

  • قابلیت انتقال تصویر p2p
  • ساپرت مموری کارت تا ۱۲۸ گیگ
  • چرخش افقی و عمودی
  • با فابلیت ردیابی اجسام متحرک
  • صدای دوطرفه
  • مجهز به سنسور حرکت و صدا

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته گردان بی سیم وای فای دار اتوترک می تواند به صورت عمودی و افقی بچرخد و سوژه مورد نظر و قابل حرکت را دنبال و ردیابی کند. همچنین می تواند حجم قابل توجهی از تصاویر ضبط شده خود را با وضوح بالا در کارت حافظه ذخیره کند. شما می توانید این دوربین حساس به حرکت و انواع دوربین مداربسته رم خور، وای فای دار، وایرلس، میکروفن دار و غیره را با قیمتی ارزان در نمایندگی های تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید