دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی q7

خرید دوربین مخفی q7 با قیمتی فوق العاده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری! دوربین مداربسته مینی دی وی q7 از دسته دوربین های مخفی وایرلس است که دارای باتری قوی جهت مواقع محل و عدم دسترسی به برق می باشد. این دوربین مداربسته قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و امکان کنترل از راه دور را توسط موبایل برای کاربر فراهم می سازد. کافیست در مکان مد نظر مودمی با اینترنت پر سرعت وجود داشته باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوبین جیبی شارژی خواهیم پرداخت:

معرفی دوربین مداربسته بدون سیم شارژی مخفی کیو هفت:

اگر می خواهید یک رویداد یا جشنواره را مخفیانه همراه با صدا و عکس ضبط کنید، یک دوربین مخفی q7 باتری خور با ابعاد جم و جور به کمک شما می آید چراکه می توانید همیشه در جیب خود آن را نگه دارید و با خود به هر مکانی بدون اینکه احدی متوجه شود، حمل کنید. به عبارتی دیگر با این دوربین فیلمبرداری ریز، تنها با لمس یک دکمه آماده ضبط صدا و تصویر واضح فول اچ دی هستید و سپس آن را مستقیماً از طریق کارت حافظه داخلی می توانید تماشا کنید.

خرید دوربین مخفی q7

جیبی بودن دوربین مداربسته رم خور مخفی q7:

دوربین مداربسته رم خور کیو هفت یک دوربین کوچک جاسوسی است که برای ضبط رویدادها و گرفتن فیلم بدون از دست دادن ریزترین جزئیاتی مناسب است. همچنین با سایز کوچک آن هرگز به جز شما مورد توجه قرار کسی نخواهد گرفت. این دوربین به دلیل قابل حمل بودن و جیبی بودن به یکی از ابزارهای مهم اشخاص در شبانه روز تبدیل شده است. بنابراین شما همیشه آماده ضبط فوری و لحظه ای هستید. به عبارتی این دوربین جاسوسی کوچک نه تنها می تواند یک ضبط کننده ایده آل هنگام حرکت را ایجاد کند، بلکه می توانید یک دوربین مینی جاسوسی برای نظارت بر خانه یا محل کار خود تنظیم کنید بدون اینکه کسی را از وجود آن مطلع سازد.

به بیانی دیگر این دوربین مخفی جیبی q7 با قابلیت فعال سازی حرکت و موارد دیگر، گزینه های بسیار خوبی برای ضبط های کاربردی است. درنتیجه گزینه های نامحدودی برای محافظت پنهانی از وسایل خود و یا داشتن یک راه حل آزاد برای ضبط ویدئو در حال حرکت دارید.

خرید دوربین مخفی q7

قابلیت انتقال تصاویر از راه دور از طریق دوربین مداربسته جیبی Q7:

اینکه شما همیشه نمی توانید در خانه یا محل کار خود باشید، به این معنی نیست که باید آن را بدون مراقبت رها کنید. با دوربین مخفی فاقد سیم کیو هفت شارژی که از مدل های wifi است، اکنون می توانید بدون اینکه راحتی کاناپه خود را ترک کنید از فیلم ها و وقایع زنده اتفاق افتاده در محیط کسب و کار خود مطلع شوید. به عبارتی دیگر این دوربین به شما این قدرت را می دهد تا با اتصال Wi-Fi از راه دور فیلم های واضح زنده را از راه دور مشاهده کنید. این قابلیت به کاربران کمک می کند تا هر موقع در صورت حوادث ناخوشاید سریعاً و بلادرنگ اقدامات لازم را انجام دهند.

باتری لیتیوم یونی دوربین وای فای بسیار کوچک q7:

دوربین کوچک جیبی و قدرتمند کیو هفت ضبط را به راحتی انجام می دهد. این مینی دوربین فیلمبرداری با داشتن رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD برای ۶۰ دقیقه زمان ضبط با یک بار شارژ و انتقال فایل به هر گوشی هوشمند، برای همه موارد از مصاحبه گرفته تا ضبط رویداد های بی وقفه مناسب است. با فشار دادن یک دکمه عکس های فوری یا فیلم بگیرید. از آنجا که این دوربین فیلمبرداری مینی در جیب شما قرار می گیرد، حمل آن با خود بسیار عالی است بنابراین همیشه آماده ضبط هستید. باتری لیتیوم یونی این دوربین بسیار قدرتمند است که به وسیله پورت یو اس بی بر روی بدنه دوربین شارژ می شود.

خرید دوربین مخفی q7

قابلیت دید در شب دوربین باتری دار مخفی Q7:

دوربین بسیار کوچک جاسوسی شارژی کیو هفت، به ۶ عدد چراغ ال ای دی مادون قرمز مجهز است. بنابراین فرقی نمی کند روز باشد یا شب! چراکه قادر به ضبط و فیلمبرداری بسیار شفافی حتی در دل شب می باشد. بنابراین دوربین مداربسته دید در شب مخفی در تاریکی شب توسط led های مادون قرمز تصاویری با کیفیت فول اچ دی و واضح را برای شما به ضبط خواهند رساند.

پشتیبانی از کارت حافظه دوربین ریز جیبی:

کاربران می توانند بعد ها به فایل و ویدیو های گرفته شده در این دوربین وایرلس مخفی کیوهفت دسترسی داشته باشند‌. چراکه با رم تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت سازگار است. قابل ذکر است بدانید این کارت حافظه قادر می باشد تا که قدیمی ترین جریان را جایگزین کند تا جایی برای ضبط های فعلی و مربوطه ایجاد شود.

خرید دوربین مخفی q7

خرید دوربین مخفی q7

محبوب ترین دوربین مداربسته مخفی کوچک شارژی که در حال حاضر یکی از پر فروش ترین دوربین های شارژی کوچک به حساب می آید، دوربین مخفی q7 است. چراکه بدون اینکه به سیم کشی یا لوازم جانبی اضافی نیاز داشته باشد به ضبط و ذخیره سازی تصاویر خواهد پرداخت. این دوربین مداربسته علاوه بر ثبت وقایع واضح و دقیق می تواند به شنود باکیفیت محل مورد نظر بپردازد. اگر می خواهید فضای کارت حافظه و میزان شارژ باتری این دوربین را برای فایل های مهم تر نگه دارید، سنسور تشخیص حرکت را فعال کنید تا تنها در صورت ایجاد حرکت ضبط و فیلمبرداری کنید. شما می توانید این مدل دوربین مداربسته را با قیمتی ویژه از بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید