دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور با ارزان ترین قیمت امکان پذیر است. دوربین مخفی مموری خور برای افزایش امنیت در خانه ها و دفاتر در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چراکه نه تنها می توانند به صورت مخفیانه عکس بگیرند، بلکه به کلی آپشن های مختلف مجهز هستند. صاحبان خانه و مشاغل می توانند دوربین ها را در مکان های دور از دید، مخفی کنند. این به آنها امکان می دهد در صورت سرقت، کلاه برداری یا سایر اقدامات غیرقانونی مظنون را در اسرع وقت شناسایی کنند. یکی دوربین های مداربسته بسیار کوچک وایرلس، مدل فلتی می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید:

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

دوربین مداربسته مخفی بیسیم مموری خور فلتی

دوربین مداربسته فلتی، کوچکترین دوربین ریز وایرلس می باشد که کاربر می تواند آن را حمل کرده و یا اینکه در گوشه ای از خانه و یا محل کار خود جاسازی کند! این دوربین مداربسته به دوربین ریز جاسوسی s06 نیز مشهور است که دارای طرفدارن زیادی در سراسر دنیا می باشد چراکه دارای ویژگی های منحصر بفردی نظیر تشخیص حرکت، ضبط صدا، اتصال به وای فای جهت انتقال تصاویر است. دوربین مداربسته بی سیم فلتی جاسوسی s06 به وسیله شبکه اینترنت دسترسی از راه دور را فعال می کند. با استفاده از هر دستگاه متصل به شبکه مانند گوشی هوشمند اندرویدی یا کامپیوتر‌ خود، می توانید داخل مکان مد نظر را در هر کجا که هستید به صورت آنلاین تماشا کنید.

کافیست در مکانی که دوربین مداربسته قرار دارد، یک عدد مودم وجود داشته باشد، از این طریق شما در هر نقطه ای که باشید توسط گوشی همراه یا لپ تاپ خود می توانید مکان را چک کنید و صدا ها و تصاویر را دریافت کنید. خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

دوربین مخفی جیبی فلتی

از آنجا که دوربین مخفی جیبی فلتی به گونه ای ساخته شده است که جلب توجه نمی گند، در هر جایی قابل نصب است. به گونه ای که حتی می توانید با خود در همه جا به همراه داشته باشید. به عبارتی دیگر اندازه کوچک دوربین مخفی کوچک رم خور در درجه اول همان چیزی است که باعث محبوبیت آن شده است.

فیلم برداری با چنین دوربین متصل به اینترنت نیز بسیار آسان است. این یک اتصال راحت است و می تواند در داخل خانه نصب شود یا به لباس متصل شود. کیفیت تصویر این دوربین یکی از ویژگی های محبوب آن است. چراکه قادر به فیلمبرداری بسیار واضح و خوانا در شبانه روز است. به گونه ای که حتی اجسام یا افراد در حال حرکت را هم به خوبی نمایش خواهد داد.  گذشته از این فیلمبرداری باکیفیت دوربین مداربسته ریز مخفی فلتی دارای ضبط صدا همراه فیلم ها می باشد تا بیشتر متوجه اتفاقات داخل محیط شوید. این دوربین رم خور فلتی جاسوسی انرژی مورد نیاز خود را از شارژ باتری لیتیوم تغذیه می کند. این باتری دارای قابلیت ضبط فیلم تا ۴ ساعت به صورت مداوم می باشد و می تواند از طریق پورت USB شارژ شود.

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

دوربین حساس به حرکت s06 شارژی

یکی دیگر از مزایای دوربین مخفی وای فای این است که هر فیلمی که وقایع و جرم ارتکابی را ضبط کند می تواند در دادگاه به عنوان مدرکی علیه متهم مورد استفاده قرار گیرد. چراکه از کارت حافظه میکرو sd تا ظرفیت ۱۲۸ گیگ پشتیبانی می کند و جحم فوق العاده ای از فایل ها را داخل خود ذخیره می کند. شما می توانید برای اینکه حجم کارت حافظه یا شارژ باتری را برای ضبط های مهم تر نگه دارید، این دوربین کوچک را در حالت آماده باش قرار دهید. در این حالت دوربین تنها حرکات در جلوی دید خود را تشخیص و شروع به کار می کند.

کاربرد دوربین مداربسته وایرلس حافظه دار فلتی:

کنترل از راه دور کارمندان، یا کارکنان: در عین حال، گروه کاری حتی شک نمی کند که تحت نظارت قرار گرفته است و مدیریت بدون نیاز به حضور شخصی، از همه وقایع آگاه است.

ضبط مخفیانه جلسات مهم و محرمانه: این دوربین به دلیل قابلیت بی سیمی که دارد به راحتی می توان با خود حمل کرد. ازهمین رو گزینه عالی برای جلسات خواهد بود.

این مدل دوربین مداربسته خیلی کوچک را می توانید در جاهای مختلف مانند منازل، دفاتر، شرکت ها، فروشگاه، انبار و غیره استتار دهید.

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

خرید دوربین مخفی کوچک رم خور

اگر قصد خرید دوربین کوچک رم خور را دارید، حتما از محصولات ما دیدن فرمائید. بازرگانی تکنو دوربین، مرکز فروش انواع دوربین های مداربسته مخفی، بیسیم مموری خور می باشد که همگی را با تضمین کیفیت و عملکرد ارائه خواهد کرد. جدا از دوربین مداربسته فلتی نامبرده در بالا، انواع مدل های دوربین مداربسته ریز جاسوسی در فروشگاه موجود می باشد که عبارتند از دوربین مخفی عینک، دوربین مخفی ساعت رومیزی، دوربین مخفی خودکاری و غیره.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید