دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی جهت نظارت نامحسوس، بهترین روش می باشد. دوربین مداربسته مخفی بیسیم فلتی یکی از دوربین های ریز جاسوسی می باشد که ابعاد آن اندازه یک بند انگشت بوده بدین ترتیب می توان آن را در هر مکانی جاسازی کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته s06 وای فای دار می توان به سنسور حساس به حرکت و میکروفون داخلی آن اشاره کرد. در ادامه با این دوربین مخفی بی سیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی

دوربین مداربسته باطری خور ریز جاسوسی s06

ما برای کسانی که دنبال دوربین مداربسته مخفی که قابلیت شارژی و ضبط صدا داشته باشد می گردند، دوربین مداربسته بند انگشتی وای فای دار رم خور را پیشنهاد می کنیم. این مدل همانطور که از نامش پیداست از اندازه ریزی بهره می برد و از نوع های پرتابل است به این معنی که به کاربر اجازه می دهد باخود به همه جا حمل کند. از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای افراد مهم مانند وکلا، قضات، پلیس ها و یا حتی گذاشتن داخل خودرو شخصی خود می باشد. کیفیت تصویر این مدل دوربین مداربسته جاسوسی فلتی وایرلس، که از آپشن های محبوب آن محصوب می شود رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که اجسام و اشخاص از راه دور را با قابلیت فوق العاده واضح و شفاف اجرا می کند.

همچنین با متصل شدن دوربین به مودم شبکه wifi، داده های تصاویر و فیلم های گرفته شده مکان مدنظر را به صورت مستقیم به گوشی های اندرویدی و یا آیفون ارسال می کند در نتیجه کاربر هرکجا از محیط خود که قرار داشته باشد می تواند وقایع و حوادث را به صورت زنده در همان ساعات و تاریخ مشاهده کند. گذشته از این قابلیت تحت شبکه این دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی بیسیم وای فای دار از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند تا فایل های خود را هم داخل آن به خوبی ذخیره کند. قابل ذکر است باتری لیتیوم قوی این دوربین ریز جاسوسی s06 جاسوسی، قابلیت این را دارد که بعد از شارژ تا ۵ ساعت به صورت مداوم فیلمبرداری کند. همچنین این دوربین بند انگشتی وای فای باطری خور دارای میکروفون داخلی است تا به ضبط صدای اطراف خود به خوبی بپردازد.

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی

مشخصات کلیدی دوربین مخفی فلتی شارژی

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • وای فای داخلی با برد بالا
  • کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
  • ۵ ساعت نگهداری شارژ

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی

خرید دوربین بند انگشتی وای فای شارژی

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای کوچک را جهت حمل با خود تهیه کنید، باید به ابعاد ساخت آن قبل از هر چیزی توجه داشته باشید. دوربین مداربسته مخفی دارای انواع متفاوتی هستند اما دوربین مداربسته ای که هم ریز باشد و هم اینکه بتوان آن را شارژ کرد، تعداد محدودی دارند که در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین آنها، همان دوربین مداربسته بند انگشتی وای فای دار باطری خور است که قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.

شما می توانید این مدل دوربین مخفی و یا انواع دوربین مداربسته مخفی با قابلیت ضبط صدا را با قیمتی بسیار ارزان در نمایندگی های تکنودوربین با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید