خودکار دوربین دار

خرید خودکار دوربین دار جدید با قابلیت فیلم برداری و عکاسی

خرید خودکار دوربین دار جدید با قابلیت فیلم برداری و عکاسی از فروشگاه دوربین مداربسته مخفی بانه. دوربین مداربسته مخفی طرح خودکار یک روان نویس دو کار است که کاربر را قادر به کنترل مکان مد نظر به صورت نامحسوس خواهد کرد. دوربین مداربسته خودکاری قابل حمل بوده و تغذیه خود را از طریق باطری قوی که در داخل آن تعبیه شده تامین خواهد کرد. روان نویس دوربین دار رم خور است لذا تمامی تصاویر بر روی رم ذخیره خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با امکانات این دوربین خوکاری مخفی قابل حمل تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید خودکار دوربین دار جدید

دوربین جاسوسی شکل خودکار

دوربین خودکاری، یکی از دوربین های چاسوسی کوچک است که می توان به راحتی آن را با خود حمل کرد. این خودکار دوربین دار دارای کیفیت بالا برای فیلمبرداری بوده به همین دلیل، می توان آن را همانند یک دوربین مناسب برای مراقبت از کودک و یا کارمندان حاضر در یک جلسه استفاده کرد. امکاناتی که این دوربین مداربسته دارد، کاربر را بیشتر به خرید آن ترغیب می کند. این دوربین مداربسته کوچک دارای مهمترین قابلیت یعنی قابلیت ضبط صدا است چراکه دارای میکروفنی قوی می باشد. این دوربین مداربسته تمامی تصاویر ضبط شده را در داخل رم میکرو ذخیره خواهد کرد بطوریکه اطلاعات را مو به مو ضبط و ذخیره سازی خواهد کرد. خودکار دوربین دار تا ۳۲ Gb حافظه SD را پشتیبانی می‌کند.

خودکار دوربین‌دار مموری خور ضبط صدا

این خودکار دوربین دار دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌باشد. دوربین مخفی که در داخل این دوربین تعبیه شده است، قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت  HD را فراهم می‌آورد. به‌علاوه، روان‌نویس دوربین‌دار دارای بدنه خودکار فلزی و ضدخش بوده و سبت به مدل‌های قدیمی از کیفیت بالاتری برخوردار است. باتری تعبیه شده در این روان‌نویس، یک باتری لیتیومی با قابلیت شارژ مجدد می‌ باشد. این دوربین مموری خور کوچک قابل حمل را می توان به راحتی در جیب کت خود قرار داد و تمامی تصاویر و صدا ها را با کیفیت بالا فیلم برداری کرد.

برای دیدن فیلم‌ها و عکس‌های خودکار دوربین دار می‌توان آن را با پورت USB و یا کابل شارژ به کامپیوتر وصل کرد در ضمن باطری این قلم هم در این حین شارژ می‌شود. خودکار دوربین‌دار از HDMI پشتیبانی می‌کند. این کابل اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد. لذا برای انتقال تصویر بر روی کامپیوتر و یا مشاده زنده تصاویر و ویدئو ها می توانید دوربین را توسط این کابل به سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل کنید.

خرید خودکار دوربین دار جدید

دوربین مداربسته جاسوس روان نویس

دوربین مداربسته خودکاری، جزء پیشرفته ترین دوربین های مخفی کوچک شارژی جاسوسی می باشد که کیفیت تصویر آن فول اچ دی بوده و فیلم ها و عکس ها را با همان وضوح بر روی رم میکرو اس دی (Micro SD)ذخیره خواهد کرد. این روان‌نویس دوربین‌دار، صدا ها را نیز با همان کیفیت ضبط خواهد کرد چراکه دارای میکروفنی قوی می باشد که در داخل دوربین تعبیه شده است. خودکار دوربین‌دار می‌تواند مورد استفاده تمامی کسانی که نیاز به فیلم‌برداری یا عکاسی به صورت مخفیانه دارند، قرار گیرد از این رو خبرنگار‌ها، وکلا، قضات و حتی افراد عادی می توانند این دوربین را به صورت کاملا نامحسوس با خود به جلسات و ادارات مهم ببرند. نگران پر شدن حافظه دوربین نباشید، چراکه این دوربین را می توانید توسط کابلی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به کامپیوتر متصل کرده و حافظه را خالی کنید.

شایان ذکر است که از این خودکار می‌توان هم به عنوان دوربین عکاسی و فیلم‌برداری و هم به عنوان روان‌نویس استفاده کرد.

خرید خودکار دوربین دار جدید

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته طرح خودکار

  • کیفیت دو مگاپیکسل
  • سرعت فیلمبرداری ۳۰ fps
  • دارای فرمت ویدیو  AVI
  • عکس برداری با کیفیت ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ pixell
  • فرمت عکس ها JPG
  • باتری لیتیوم با ظرفیت بالا- ۱۹۰mAh
  • شارژ با ولتاژ  DC-5V
  • رم خور
  • وایر لس
  • قابلیت استفاده بعنوان روان نویس
  • قابل اتصال به usb
  • دارای دکمه روشن/ خاموش
  • دارای میکروفن قوی برای ضبط صدا

خرید خودکار دوربین دار جدید

اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای قابل حمل را مدام با خود حمل کنید، دوربین مداربسته خودکاری full hd بهترین گزینه است. این دوربین مداربسته کاملا به شکل خودکار بوده و هیچ گونه تفاوتی با رون نویس های موجود در بازار ندارد، با این تفاوت که دارای دوربینی کوچک در قسمت بالایی جهت ضبط فیلم می باشد. خودکار دوربین دار را می توانید با قیمتی استثنایی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. جدا از خودکار دوربین دار شما می توانید انواع دوربین های مخفی جاسوسی با کیفیت را نیز از این مرکز فروش تهیه کنید. چراکه دوربین های مداربسته جاسوسی مخفی دارای انواع متفاوتی بوده و هر کدام برای منظوری خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید