خودکار دوربین دار

خرید خودکار دوربین دار ارزان قیمت HD

خرید خودکار دوربین دار ارزان قیمت HD با بهترین قیمت برای تمامی هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. دوربین مداربسته خودکاری از دسته دوربین های جاسوسی به حساب می آید که کاربر می تواند آن را با خود به راحتی حمل کرده و در جیب خود قرار دهد. این دوربین مخفی رم خور خودکاری جدا از ضبط فیلم های محیط، تمامی صدا ها را نیز بدون کوچکترین نویز ذخیره خواهد کرد. این دوربین مخفی رم خور بوده و دارای کیفیت اچ دی می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید:روان نویس دوربین دار

یکی از بزرگترین ویژگی های یک خودکار دوربین دار توانایی آن در پنهان شدن از دید آشکار است. اگر به هر دلیلی به خرید یک روان نویس دوربین دار فکر می کنید، در اینجا مزایایی وجود دارد که باید شما را ترغیب کند که زودتر آن را خریداری کنید. طراحی و اندازه دوربین خودکاری آن را به انتخابی ایده آل برای کاربردهای مختلف تبدیل کرده است. و این واقعیت که می‌توانید آن را در یک دید ساده پنهان کنید، ایده‌های زیادی برای قرار دادن در هر کجا به شما می‌دهد. به عنوان مثال، می توانید آن را روی هر سطحی بگذارید، در کیف خود آویزان کنید یا آن را در کنار وسایل خود سر میز کار یا کامپیوتر قرار دهید.

با توجه به این واقعیت، این مدل دوربین را می‌توان در موارد مختلفی از جمله ضبط موارد آزار و اذیت، ضبط صحنه‌ های تصادف، یا ضبط یک جلسه به دلایل تحقیقاتی مورد استفاده قرار داد.

ظاهر این محصول نه تنها می تواند بسیار فریبنده باشد، بلکه یک ابزار نوشتاری با کیفیت بالا و شیک است. به این معنی شما همچنین می توانید با این دوربین مداربسته شکل خودکار نیز بنویسید. اگرچه قلم ها برای نوشتن طراحی شده اند، اما همه دوربین ها برای نوشتن طراحی نشده اند. با این حال، تولید کنندگان این محصول اطمینان می‌دهند که می‌ توان از آن برای نوشتن استفاده کرد. برای همین توانایی نوشتن چیزی روی یک تکه کاغذ کمک زیادی به دیگران می کند که این یک خودکار واقعی است. این دلیلی خواهد بود که فعالیت جاسوسی را به خوبی پنهان کنید.

خرید خودکار دوربین دار ارزان قیمت

دوربین جاسوسی شکل خودکار

خودکار دوربین دار ارزان قیمت HD دستگاه کوچکی است که به شکل روان نویس است. داخل قلم یک دوربین جاسوسی قرار دارد که به شما امکان می دهد فیلم بگیرید یا تصویر برداری کنید. معمولاً، لنز دوربین در نزدیکی بالای خودکار قرار دارد، بنابراین حتی اگر آن را به لباس خود وصل کنید، دوربین همچنان می‌تواند به خوبی کار کند. این محصول دارای یک فرستنده داخلی و یک باتری قدرتمند لیتیوم یونی است که باعث می شود دوربین به صورت بی سیم کار کند.

روان نویس دوربین دار اچ دی توسط افراد مختلف برای اهداف مختلف استفاده می شود. این محصول می تواند برای جاسوسی از یک فرد خاص یا فقط به عنوان یک ضبط کننده رویداد ساده استفاده شود. اگر به دنبال یک دوربین جاسوسی مخفی بی سیم هستید، این گزینه احتمالا بهترین گزینه شماست. برخی افراد از این وسیله برای جاسوسی از پرستار بچه خود استفاده می کنند. این برای اطمینان از اینکه کودک مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد و پرستار وظیفه خود را بر این اساس انجام می دهد. به علاوه در صورت مشاهده هر نوع فعالیت غیر قانونی در اطراف خود می توانید آن را ضبط کرده و پس از آن می توانید آن را به مراجع قانونی تحویل دهید.

قلم دوربین دار مخفی بدون سیم

این دوربین مداربسته خودکاری از کارت حافظه microsd پشتیبانی می کند که حجم زیادی از اطلاعات محیط را با قابلیت اطمینان بالا ذخیره و نگهداری می کند. همچنین دارای رزولوشن اچ دی است که با این وجود هم تصاویر باکیفیتی را ثبت می کنند. در ساختار این دوربین بی سیم میکروفون داخلی جاسازی شده است که به ضبط صدای واضح و مکالمات داخل محیط می پردازد. مانند هر دوربین خوب، این دوربین مخفی هم تاریخ و زمان را پیگیری می‌کند و می‌تواند تاریخ/زمان را در گوشه سمت راست پایین عکس‌ها و ویدیوهایی که ضبط می‌کند، ثبت کند.

به طور کلی این محصول یک قلم دوربین دار مخفی بدون سیم بسیار باکیفیت است که به شما امکان می دهد به طور مجزا عکس و فیلم بگیرید. گیره مخصوص این خودکار در قسمت بالایی قرار دارد، بنابراین می توانید هنگام ضبط عکس، فیلم و صدا، دوربین را در جیب خود قرار دهید. همچنین می توانید این محصول را در منازل، اتاق دفتر ، شرکت، اتاق کار، اتاق بچه و یا افراد مسن خانواده قرار دهید بدون اینکه کسی به دوربین بودن آن شک کند.

خرید خودکار دوربین دار ارزان قیمت

خرید خودکار دوربین دار ارزان قیمت

دوربین های مداربسته خودکاری را با خود حمل کنید و تمامی اتفاقات مکان مد نظر را با بهترین کیفیت ضبط کنید. شما می توانید این دوربین را در جیب کت خود را در جلو ماشین یا بر روی میز تحریر خود در اتاق قرار داده بدون اینکه احدی به دوربین بودن آن شک کند. این دوربین مخفی کوچک شارژی دارای ظاهری کاملا فریبنده بوده و با قیمتی بسیار ارزان در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید