ایران سکوریتی

بهترین برند دوربین مدار بسته و تجهیزات جانبی

شرکت ها و برندهای زیادی در زمینه تولید و پخش سیستم های مداربسته و تجهیزات مرتبط فعالیت دارند. البته طبیعتا تمامی این برندها از استاندارد های کافی برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند.
از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید خود ایجاد کرده است. طبیعتا ما از نصب دوربین های مداربسته با برندهایی خارج از این لیست دوری میکنیم.
برندهای اصلی و برندهای متفرقه
مشکل رایج بسیاری از مشتریان سیستم های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می شوند یا داخل کشور برند گذاری می شوند.
با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می کنیم. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می کنید می توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم.

در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.
سیستم های مداربسته و تجهیزات مرتبط
اکسیس (Axis): اکسیس یک شرکت سوئدی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات مداربسته شبکه و نرم افزارهای مرتبط با آن فعالیت می کند. شرکت اکسیس به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته شبکه در جهان شناخته می شود و محصولات آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند.
سامسونگ (Samsung): سامسونگ تکوین یک شرکت از مجموعه شرکت های سامسونگ است و یکی از شناخته شده ترین شرکتهای تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته در ایران است. این شرکت در جهان نیز جایگاه بسیار خوبی در زمینه فروش محصولات مداربسته دارد. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجیهزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
هایک ویژن (Hikvision): هایک ویژن یک شرکت چینی بزرگ است که در سالهای اخیر جایگاه بزرگترین تولید کننده تجیهزات مداربسته از آن خود کرده است. این شرکت به واسطه ارزان قیمت بودن محصولات و کیفیت بسیار بالای آنها به شهرت زیادی رسیده است. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات مداربسته و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
پاناسونیک (Panasonic): پاناسونیک سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است که در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و مداربسته فعالیت می کند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجیهزات مداربسته شناخته می شود و البته محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
منبع:Tticctv.
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید