دوربین مداربسته مخفی

فروشگاه دوربین مداربسته کوچک مخفی

فروشگاه دوربین مداربسته کوچک که بیشتر مدل های مخفی را شامل می شود که از لحاظ ساختار به دو نوع بیسیم و باسیم تقسیم بندی می شوند. این دوربین های کوچک که به طور نامسوس و غیر قابل دید از مکان نصب می توانند ثبت اطلاعات داشته باشند و از این رو در میان مصرف کنندگان بسیار شایان توجه قرار گرفته اند.
دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری و کارایی هایی که می توانند داشته باشند به انواع مدل های کوچک و مخفی تا دیگر مدل های رایج تقسیم می شوند. و همیشه مدل های کوچک که جزو دوربین های مخفی به حساب می آیند از توجه ویژه ای در میان کاربران برای نصب در اماکن خود بوده است.

دوربین مداربسته کوچک مخفی

دوربین مداربسته کوچک مخفی که این نام گذاری به سایز و ابعادی که دارند بر می گردد که می توانند بدون این که کسی از وجود آن در اماکن باخبر شود بتوانند از محیط تصویربرداری کنند.
دوربین مداربسته مخفی که از نام های دیگری هم چون دوربین جاسوسیريا، دوربین غیر قابل دید نیز خوانده می شوند که می توان آن ها را در مکان هایی که دور از ذهن می باشد جاسازی نمود.

دوربین مداربسته کوچک مخفی

دوربین مداربسته کوچک بیسیم

دوربین مداربسته کوچک بیسیم این مزیت را نسب به دیگر مدل های سیم دار دارند که عاری از هر گونه سیم و کابل می باشند و به راحتی در هر جایی نصب می شوند.
دوربین های کوچک بیسیم که انواع مدل های مختلف را شامل می شود برای مثال می توان به دوربین باتری دار، دوربین شارژی، دوربین رم خور یا حافظه دار و دوربین های وای فای دار اشاره نمود.
امروزه دوربین های کوچک بیسیم از توجه ویژه و طرفداران زیادی هم چون دیگر دوربین های بیسیم برخوردار می باشند چون محدودیت نصب ندارند و بدون هیچ گونه کابل کشی در اماکن نصب می شوند.

دوربین مداربسته کوچک بیسیم
بعضا دوربین های کوچک علاوه بر قابلیت ضبط فیلم بتوانند ضبط صدا و یا سنسور حرکتی نیز داشته باشند تا هم بتوانند صداهای محیط را ضبط کنند و هم در مواقعی که هر گونه حرکتی در محیط حس کردند شروع به کار کنند تا در مصرف شارژ باتری بصرفه باشند و ساعات بیشتری را جهت ضبط توانایی داشته باشند.

انواع دوربین مداربسته کوچک مخفی

  1. دوربین خودکاری
  2. دوربین بندانگشتی
  3. پریز دوربین دار
  4. ساعت مچی دوربین دار
  5. ساعت دیواری دوربین دار
  6. دوربین Q7
  7. کلاه دوربین دار
  8. فندک دوربین دار
  9. دوربین ریز وای فای

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]استفاده از دوربین مداربسته کوچک مخفی همیشه توسط مراجع قانونی جرم محسوب شده است و جهت استفاده از آن ها نیاز به دریافت مجوز می باشد تا به حریم شخصی افراد تجاوز نشود.[/box]

فروشگاه دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته کوچک را می توانید از طریق مراکز و فروشگاه هایی که در امر این سیستم های فعالیت دارند در مدل های متنوع جویا شد و خرید خود را انجام داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09186665308

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید