دوربین مدار بسته وایرلس

دوربین مداربسته وایرلس با قیمت ارزان از بانه

دوربین مداربسته وایرلس در انواع مدل های مختلف با قیمت ارزان و باور نکردنی در شهر تجاری و مرزی بانه به فروش می رسد. شما می توانید از هر نقطه ایران از جمله شهرهای بزرگی هم چون اصفهان، مشهد و تهران به راحتی سفارش دهید و درب محل خود تحویل بگیرید.
دوربین مداربسته وایرلس یا همان بیسیم که امروزه در میان مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و این بواسطه هزینه و زمان کمتری را در بر می گیرد و می توان امنیت اماکن خود را با استفاده از مدل های متنوع این سیستم ها برقرار کرد.

دوربین مداربسه وایرلس چیست؟

سوالی که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال پاسخ آن هستند که دوربین مداربسته وایرلس چیست و چه تفاوتی با دیگر دوربین ها دارد و ما می خواهیم در اینجا به آن پاسخ دهیم.

دوربین مداربسته وایرلس که با استفاده از امواج رادیویی انتقال اطلاعات را انجام می دهد و این بدین معنی است که از سرعت بالایی برخوردار می باشد و با استفاده از وای فای این اطلاعات را رد و بدل می کنند و آن ها را می توان دوربین های تحت شبکه یا آی پی نامید و از امنیت بالایی بواسطه این که تحت یک پروتکل خاصر انجام می دهند برخوردار می باشند.
این مدل از دوربین ها برد مفیدی که دارند 70 تا 140 متر می باشد و زمانی که مانعی مانند دیوار بر سر راه آن ها قرار گیرد برد آن ها کاهش می بابد و می توان با استفاده از ریپیتر برد آن ها را تا حدودی بالا برد.

 

انواع دوربین مداربسته وایرلس

  • پکیج دوربین مداربسته
  • دوربین عروسکی یا بیبی کم
  • دوربین پانوراما یا 360 درجه
  • دوربین مداربسته کوچک یا مخفی
  • دوربین مداربسته بولت
  • دوربین لامپی
  • دوربین سیمکارتی

دوربین مداربسته وایرلس دوربین مداربسته وایرلس
دوربین مداربسته وایرلس دوربین مداربسته وایرلس

دوربین مداربسته وایرلس در مدل های مختلف را می توان به صورت اینترنتی یا حضوری از شهر تجاری و مرزی بانه با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید و کارشناسان مجموعه سیستم های امنیتی ایران می تواند جهت مشاوره و دریافت قیمت به شما در امر انتخاب انواع دوربین مداربسته کمک کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید